خیلی‌هایمان با خودش و نقش‌هایش خاطره داریم. از سریال نوستالوژیک «همسران» بگیرید که در دهه 70 همه را میخکوب تلویزیون می‌کرد تا پروژه‌های سینمایی و تئاترش. حالا چند وقتی هست که در بستر بیماری افتاده و در لواسانات روزگار سپری می‌کند.
کد خبر: ۱۲۱۸۰۵۰

بله... بله... صحبت از جناب فردوس کاویانی است. بازیگر و هنرمند عزیز و محجوب که از هموطنان زرتشتی‌مان محسوب می‌شود و در اذهان ما خاطرات زیادی را از خودش به یادگار گذشته. چه زمانی که در همسران در کنار فرهاد جم و مهرانه مهین‌ترابی و الهام پاوه‌نژاد سال‌های دهه 70 را برای ما ماندگار می‌‌کردند چه در آژانس دوستی و چه زمانی که در اجاره‌نشین‌ها.
حالا قرار است برای جناب کاویانی یک مراسم یادبود بگیرند. همین هم باعث شد تا علی‌آقای رستگار که علاوه بر کاردست بودن در زمینه سینما و رسانه، هنرهای دیگری هم دارد برود سراغ یکی از همکاران قدیمی جناب کاویانی و درباره استاد با ایشان گپ بزند. خب این وسط چه کسی بهتر از همان تیم سابق همسران. همین هم شد که رستگار بعد از حدود یک ساعت پیگیری توانست رد فرهاد جم را بزند و با او گفت‌وگو کند. مشروح گفت‌وگوی رستگار با جم را در صفحه 11 بخوانید و یاد خاطرات‌ قدیمی‌تان بیفتید. این از این!
جناب غلامحسین اسماعیلی را می‌شناسید؟ نمی‌شناسید دیگر! جناب اسماعیلی چند وقتی است که سخنگویی قوه محترم قضاییه را بر عهده دارد و خلاصه حسابی هم سرش را با خبرنگاران شلوغ کرده. جناب اسماعیلی روز گذشته در نشست خبری مرسوم و روتین‌شان جمله‌ای بر زبان راندند که دو قبضه به ما فرهنگی‌ها و رسانه‌ای‌ها بر می‌گردد. سخنگوی محترم لابلای خبرهایی که درباره اقدامات دستگاه متبوع خود می‌دادند صحبتی از هادی رضوی سرمایه‌گذار پرحاشیه حوزه سینما و شبکه نمایش خانگی هم کرده و افزوده‌اند که حکمش صادر شده و در مرحله تایپ است! همین چند واژه اخیرشان باعث شد تا بچه‌های صفحه 10 بروند سراغ این قضیه و از این آب ظاهرا قضایی رسانه‌ای، کره فرهنگی خودشان را بگیرند. حالا این‌که دقیقا چطور موفق به این کار شده‌اند را ورق بزنید و بروید صفحه 10 تا ببینید بچه‌های گروه چطور سوژه‌های ظاهرا غیرفرهنگی را احضار و مصادره به فرهنگی کنند.
و در نهایت هم این‌که اگر مشتری دائمی صفحات فرهنگی باشید احتمالا در جریان باشید که تا الان چند باری نوید شروع طرح تابستانه کتاب را به شما داده بودیم و راجع به آن صحبت کرده بودیم. حالا هم ظاهرا جزئیات طرح تابستانه امسال منتشر شده. زینب مرتضایی‌فرد هم که منتظر سوژه، رفته و جزئیات این طرح را با دوره‌‎های گذشته مقایسه کرده و به نتایج جالبی رسیده. نتایجش را هم با شما در همین صفحه به اشتراک گذاشته.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها