آخرین وضعیت مصدومیت وزنه‌بردار المپیکی ایران

سهراب زیر تیغ می‌رود؟

وضعیت سهراب مرادی همچنان مشخص نیست. خیلی‌ها می‌گویند او به مسابقات جهانی در تایلند نمی‌رسد و مسؤولان فدراسیون به‌خصوص تیم پزشکی در تلاش هستند تا هر طور شده او را راهی این مسابقه کنند. حتی اگر شده سهراب سبک وزنه بزند تا مسابقاتی را که باید برای انتخابی المپیک در آن شرکت داشته باشد از دست ندهد.
کد خبر: ۱۲۱۷۷۵۷

دکتر باقری، پزشک و نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در این مورد می‌گوید: «تمام تلاش مان این است تا سهراب به مسابقات جهانی برسد. هنوز واقعا چیزی مشخص نیست اما می‌خواهیم سهراب فقط در این رقابت‌ها حضور داشته باشد تا شانس حضور در المپیک را از دست ندهد.»
این در حالی است که وزنه بردار دسته 96 کیلوگرم ایران قرار است به زودی راهی آلمان شود تا زیر نظر تیم پزشکی معاینه شود. پس از این معاینه است که پزشکان می‌توانند درباره او نظر بدهند.
دکتر نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی هم در این‌باره می‌گوید: در بررسی‌هایی که انجام شده، باید گفت تاندون‌های او پاره شده است. باید وضعیت او به صورت دقیق تر مورد بررسی قرار بگیرد. فعلا که قرار است راهی آلمان شود تا ببینیم چه پیش می‌آید. او این را گفت و درباره این‌که آیا سهراب به مسابقات جهانی می‌رسد یا نه، ادامه داد: در مورد وضعیت سهراب مرادی و این‌که آیا به مسابقات جهانی پیش‌رو می‌رسد یا نه، نمی‌توان نتیجه مشخصی را اعلام کرد. برخی اظهارنظرها مبنی بر این بوده که او نمی‌تواند در این رقابت‌ها شرکت داشته باشد، اما تا زمانی که معالجه دقیق و نهایی در آلمان روی سهراب مرادی انجام نشود، نمی‌توان به نتیجه مشخصی از وضعیت او رسید.
اما آیا سهراب جراحی می‌شود؟ نوروزی در این‌باره می‌گوید: بعد از معاینه دقیق سهراب مرادی در آلمان در مورد مصدومیت وی و این‌که نیاز به جراحی دارد یا نه، تصمیم‌گیری می‌شود.
برای بهبود سهراب مرادی و بازگشت او به میادین هر کاری لازم باشد، انجام می‌دهیم. سهراب از امیدهای کاروان ایران برای کسب سهمیه و مدال المپیک توکیو است. پیگیر وضعیت درمانی او خواهیم بود، اما قدر مسلم این‌که سلامت این وزنه‌بردار بیش از هر مساله دیگری حائزاهمیت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها