سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در میان تولیداتی که روی غلتک است هم متاسفانه بارها دیدهایم آدمهایی که مال این حرفهاند، در رأس کار نیستند. مثلا برای کاهش هزینهها به سراغ صدابرداران آماتور میروند و همین میشود که حتی یک صدای محیطی درست در برخی سریالها نیست. این نیز خود ناشی از ضعف مدیریت است.
اینکه انسانی به صرف خوب بودن رئیس شود، منطقی نیست. چون مدیریت علم است و بیعلم مدیریت حتی اگر پرهیزکار باشید باز کاری از پیش نمیبرید.
دکتر علیعسکری، مدیری است دارای تجربه مدیریت که رسانه را هم میشناسد، ولی در شبکههای مختلف رادیو و تلویزیون چند مدیر داریم که مانند ایشان کار آشنا باشند؟
با این سیستمهای مجازی که در حال حاضر وجود دارد و دائم خبرهای صحیح و ناصحیح، غلط و درست را بلافاصله منتقل میکنند، تلویزیون در رقابت بسیار کار سختی دارد، به خصوص در پخش اخبار که باید تصمیم فوری بگیرد پخش کند یا نکند یا چگونه پخش کند، مدیریت تنبل جواب نمیدهد.
باید درسریالها، واقعیتها گفته شود و همچنین رفتارها و نوع ارتباطها همانگونه باشد که در زندگی واقعی مردم وجود دارد، نه آنکه به صورت مصنوعی و با جرح و تعدیل با مردم حرف بزنیم. رعایت این نکات به مدیران باهوش نیاز دارد.
محمود سماکباشی
صدابردار
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد