در این ستون زندگی قاتلان معروف ایران که سرنوشتی جز چوبه دار نداشتند، به نوعی از زبان خودشان مرور می‌شود . عاملان جنایت سیاه خمینی‌شهر مجرمانی بودند که این هفته سراغ آنهارفته‌ایم.
کد خبر: ۱۲۱۶۰۷۷

جنایت سیاه در باغ
شامگاه دوم خرداد امسال متوجه شدیم در یکی از باغ های شهر چند زن و مرد مهمانی گرفته اند. دیدن زنان و مردان بدون حجاب در آن باغ ما را وسوسه کرد تا نقشه ای شیطانی اجرا کنیم.
ده دقیقه ای آنها را زیر نظر داشتیم و متوجه حضور ما در باغ کناری نشدند. وارد باغ شده و با ایجاد جو وحشت مردان را به داخل اتاقی برده و آنجا زندانی کردیم.مردان در برابر ما هیچ مقاومتی نکردند. بعد زنان را سوار ماشین کرده و به محلی دیگر برده و در آنجا نقشه شیطانی را اجرا کردیم. برای این که کسی متوجه نشود، زنان را همانجا رها کردیم و از محل گریختیم.
فکر نمی کردیم که آنها از ما شکایت کنند اما این ماجرا در شهر پیچید و مردم در اعتراض به این کار ما تجمع کردند. می دانستیم دیر یا زود دستگیر می شویم و باید فرار می کردیم. هر کدام به سمتی از کشور فرار کردیم . اگر شرایطش ایجاد می شد از کشور فرار می کردیم. قبل از این که به این هدفمان برسیم، در خوزستان و سیستان و بلوچستان دستگیر شدیم.
مدت ها سوژه رسانه ها بودیم و بعد از تکمیل تحقیقات، جلسه رسیدگی به اتهاماتمان در دادگاه کیفری اصفهان تشکیل شد. در این جلسه ما دفاع کردیم و مهمانان باغ شکایت های خود را مطرح کردند. دفاعیاتمان در دادگاه هیچ نتیجه ای نداشت و قضات دادگاه کیفری حکم به اعدام ما به خاطر تجاوز به پنج زن دادند.
در آن زمان بازار شایعات هم داغ بود و ادعاهای دروغی هم مطرح می شد تا ماجرا را بزرگ نمایی کنند. سایتی مدعی شده بود یکی از زنان باردار بوده که ما تکذیب کردیم و تحقیقات پلیس هم حرف ما را تائید کرد.
وقتی رای اعدام به ما ابلاغ شد به آن اعتراض کردیم اما رای در دیوان تائید شد. به خاطر جوی که ایجاد شده بود، اعلام کردند حکم در ملاء عام اجرا می شود. بیستم مهر همان سال ما را پای چوبه دار بردند و در حالی که جمعیت زیادی برای اجرای حکم در محل جمع شده بودند، حکم اعدام چهار نفر از ما اجرا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها