راز زن جوان که شوهر صیغه‌ای خود را بعد از قتل در کمد دیواری خانه دفن کرده بود پس از چهار ماه فاش شد. متهم مدعی شده مقتول قصد آزار و اذیت دخترش را داشته است.
کد خبر: ۱۲۱۶۰۰۵

به گزارش خبرنگار جام‌جم، راز این جنایت هولناک ساعت 19 و 45 دقیقه جمعه 14 تیر امسال و به دنبال کشف جسد مردی در کمد دیواری خانه‌ای در شرق تهران فاش شد. ماموران پس از حضور در محل کشف جسد در طبقه چهارم یک ساختمان در خیابان شکوفه با جسد مرد جوانی رو به رو شدند که مدت‌ها از مرگش می‌گذشت و دست و پاهایش با پارچه بسته شده بود. مرد صاحبخانه به ماموران گفت: یک سال قبل زن جوانی همراه دخترش این خانه را اجاره کردند و مرد جوانی نیز که شوهر صیغه‌ای زن جوان بود به این خانه رفت و آمد داشت، اما از چهار ماه قبل دیگر از او خبر نشد تا این‌که تصمیم گرفتم زن جوان و دخترش را به خاطر نپرداختن اجاره خانه با حکم تخلیه از خانه خارج کنم.بعد از رفتن زن جوان و دخترش یک نقاش ساختمان به خانه آوردم تا با نظافت و رنگ کردن خانه، مستاجر جدیدی بیاورم. وقتی برای رنگ زدن به کمد دیواری رسیدیم، مشاهده کردیم کف کمد دیواری سیمان کاری شده و ارتفاع بیشتری پیدا کرده است. از نقاش ساختمان خواستم آنجا را تخریب کند که با جسد در زیر آن رو‌به‌رو شدیم.
در ادامه خانه زن جوان و دخترش در منطقه عبدل آباد شناسایی شد و شامگاه جمعه ماموران آنها را دستگیر کردند. زن 45 ساله ابتدا خود را در ماجرای قتل بیگناه معرفی کرد و ‌گفت که چهار ماه است از شوهرصیغه‌ای‌اش که معتاد بوده اطلاعی ندارد اما بالاخره به قتل مرد 40 ساله در خانه استیجاری اعتراف کرد.

می‌خواستم دخترم را نجات دهم

شبنم که به اتهام قتل شوهر موقتش بازداشت شده بود همراه دخترش شنبه 15 تیر امسال به شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران نزد بازپرس مرادی منتقل شدو اعتراف کرد چون شوهرموقتش قصد تجاوز به دخترش را داشته او را کشته و جسدش را در کمد خانه دفن کرده است. این در حالی بود که دخترش نیز گفته‌های مادرش را تایید کرد و هر دو برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شدند.

از آشنایی با مقتول بگو.
من در یک فروشگاه تولید و فروش کفش کار می‌کردم و مقتول همکارم بود. او از همسرش جدا شده و یک فرزند داشت. او ابراز علاقه کرد و بعد از مدتی به عقد موقت او در آمدم.
پیش از این ازدواج کرده بودی؟
بله. از شوهر اولم یک دختر نوجوان دارم. پدر او فریبم داد و همه ارث و میراث خانوادگی‌ام را تصاحب کرد و متواری شد. از او شکایت کردم. چند پرونده کلاهبرداری هم داشت که همین باعث شد گرفتار قانون شود و من هم از او طلاق گرفتم.
بعد چه شد؟
یک سال و نیم قبل با مقتول ازدواج کردم. او خانه‌ای اجاره کرد و همراه دخترم به خانه او رفتیم و سه نفری با هم زندگی می‌کردیم.
با هم اختلاف داشتید؟
چند ماه اول زندگی‌مان نه، اما بعد از مدتی متوجه شدم او دست به کارهای خلاف می‌زند، معتاد است و دست بزن دارد و من و دخترم را بعد از هر دعوا کتک می‌زد. این اواخر شدت درگیری‌مان بیشتر هم شده بود.
از شب جنایت بگو.
عصر آن روز دخترم در خانه بود. شوهرم زودتر از من به خانه‌مان رفت. شب وقتی به خانه رسیدم متوجه شدم او با دخترم درگیر شده و قصد تجاوز به وی را دارد. با شوهرم دعوایم شد و با هم درگیر شدیم. او چوبدستی را که کنار تخت بود ، برداشت و به من حمله کرد و می‌خواست مرا به قتل برساند و بعد نیت شیطانی‌اش را اجرا کند که موفق نشد. من چوبدستی را برداشتم و ضربه‌ای محکم به وی زدم که فوت شد.
چرا جسد را در خانه دفن کردی؟
خیلی ترسیده بودم تا حالا از نزدیک مرده ندیده بودم. مانده بودیم با جسد چه کنیم. خواستیم او را از خانه بیرون ببریم که ترسیدیم ماجرا لو برود. سرانجام برای پنهان ماندن راز قتل کف کمد را کندیم و جسد او را با طناب و پارچه بستیم و دفن کردیم. چند هفته بعد به خاطر این‌که کرایه را نپرداخته بودیم، صاحبخانه ما را از خانه بیرون کرد .
حرف آخر؟
فکر نمی‌کردیم ماجرا لو برود، فقط به خاطر جان دخترم دست به جنایت زدم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها