با تصمیم آندره‌آ استراماچونی، آرمین سهرابیان، رضا کریمی و روح‌ا... باقری از استقلال کنار گذاشته شدند.
کد خبر: ۱۲۱۵۹۹۴

باشگاه سپاهان با ارسال ایمیل به باشگاه ترابزون، به‌طور رسمی خواستار جذب وحید امیری شد. امیری با تراکتور برای امضای قرارداد به توافق نرسید.
ماریو بودیمیر، مهاجم پیشین پرسپولیس، بعد از به توافق نرسیدن با این تیم برای امضای قرارداد، به لیگ کرواسی برگشت تا در ازای رقمی معادل 600 هزار دلار برای تیم لوکوموتیو بازی کند.
علی کریمی، هافبک استقلال مورد توجه تیم آوس پرتغال قرار گرفته است و این انتقال مراحل نهایی خود را سپری می‌کند. پیشتر مهرداد محمدی بازیکن ایرانی که فصل قبل در تیم سپاهان اصفهان توپ می‌زد نیز به آوس پرتغال پیوست.
گابریل کالدرون ظرف یکی دو روز آینده نام این نفرات را به باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد کرد تا هم تیمش را قبل از رفتن به اردو تکمیل کند و هم این‌که بازیکنان جدا شده بتوانند تیم آینده خود را مشخص کنند.
مسؤولان باشگاه استقلال طبق درخواست آندره‌آ استراماچونی با شیخ دیاباته، مهاجم اهل کشور مالی وارد مذاکره شده و حتی با این بازیکن به توافق رسیده‌اند. قرارداد دیاباته 31 ساله با استقلال دو ساله خواهد بود و مهاجم جدید آبی‌پوشان دوشنبه به تهران می‌آید تا در تست‌های پزشکی شرکت کند.
پرسپولیس قبل از توافق با گابریل کالدرون برای جذب ایگور سرگیف اقدام کرده بود و حالا برای عقد قرارداد با این بازیکن منتظر پاسخ نهایی سرمربی آرژانتینی‌اش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها