یونس غزالی، بازیگر مرموز نقش امیر را بهتر بشناسید

امیر جان کجایی؟ دقیقا کجایی؟

یونس غزالی با سریال وضعیت سفید ستاره شد، اما ناگهان از همه جا غیبش زد. این ویژگی خاص یونس غزالی است که هیچ علاقه‌ای به شهرت ندارد. نه‌تنها شهرت، بلکه به بازیگری هم بی‌علاقه است.
کد خبر: ۱۲۱۵۷۸۷

یونس غزالی فعالیت هنری‌اش را با خانواده و به‌خصوص برادر بزرگ‌ترش عباس شروع کرد و در چند تله‌فیلم حضور داشت سپس سال 1386 در فیلم در میان ابرها با بازی در کنار الناز شاکردوست به بازیگری پرداخت و استعدادش را نشان داد. استعدادی که برای بروز نیاز به کلاس بازیگری و.. نداشته است.
البته طبق گفته خود حمید نعمت‌ا...، کارگردان وضعیت سفید هیچکدام از کارهای پیشین او را ندیده بود و برای یافتنش هم ماه‌ها زحمت کشید و کلی از پیدا کردنش هم هیجان‌زده شده بود. این کارگردان در مصاحبه‌ای گفته: «به لحاظ سنی و ظاهری بازیگری مثل امیر کم بود و بازیگرانی هم که داشتیم چهره‌های شیک داشتند. از تعدادی از علاقه‌مندان تست گرفتیم، اما کسی را با ویژگی‌هایی که در نظر داشتم، پیدا نکرده بودیم. خیلی هم نگران شده بودم، چرا که زمان فیلمبرداری هم نزدیک می‌شد. خیلی به ندرت پیش آمده من کلافه بودنم را به گروه نشان بدهم، اما برای انتخاب بازیگر نقش امیر کلافگی خودم را به گروه نشان دادم و به همه گفتم به مدارس بروند و دنبال چهره‌ای بگردند. تا این‌که حسن پورشیرازی که قرار بود نقشی را بازی کند، یونس غزالی را به ما پیشنهاد داد. وقتی بچه‌ها با او تماس گرفتند، گفت بازی نمی‌کند. من هم بی خیال شدم. تا این‌که یک نفر دیگر یونس را پیشنهاد داد. سرانجام به عباس غزالی زنگ زدیم و به او گفتیم که برادرش را برای بازی راضی کند. وقتی امیر را پیدا کردم به حدی هیجان‌زده شدم که به گروه سریع گفتم این بازیگر انتخاب شد.»
در حال حاضر یونس غزالی هیچ پیشنهاد بازیگری یا اجرا را نمی‌پذیرد و به علاقه همیشگی‌اش یعنی نقاشی و پویانمایی مشغول است.
یکی از بازیگران سریال وضعیت سفید که با یونس غزالی دوستی قدیمی دارد به ما اطلاع داد « یونس غزالی به طور کلی قید بازیگری را زده و به هیچ عنوان حاضر نیست به دنیای سینما و تلویزیون بازگردد. او در حال حاضر وقتش را صرف نقاشی می‌کند. طراحی و نقاشی هنری است که او از همان دوران قدیم به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کرده و الان حرفه‌ای‌تر شده است. البته معمولا فقط برای دل خودش نقاشی می‌کند و غیر از این دلمشغولی دیگری ندارد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها