محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران 46 روز پس از قتل همسر دومش به صورت علنی محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۵۶۰۳

به گزارش خبرنگار جام‌جم، سخنگوی دستگاه قضا دیروز درباره محاکمه نجفی به خبرنگاران گفت: اولین جلسه رسیدگی به پرونده قتل
میترا استاد به صورت علنی روز شنبه ۲۲ تیر در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار می‌شود.
در این پرونده محمدعلی نجفی، متهم است هفتم خرداد امسال همسر دوم خود را به نام میترا استاد به قتل رسانده است. شهردار سابق تهران ده ساعت بعد از این جنایت با مراجعه به پلیس آگاهی خود را تسلیم و به قتل همسر دومش اعتراف کرد.
نجفی درباره انگیزه‌اش از قتل گفت: با همسر دومم اختلاف‌هایی داشتم و یک بار به خاطر همین اختلافات در هتل لاله قرص خوردم که مرا پیدا و به بیمارستان منتقل کردند. شب قبل از جنایت دوباره با همسرم درگیر شده و صبح این درگیری ادامه پیدا کرد. همسرم به داخل حمام رفت و گوشی تلفن مرا هم با خود برد. برای ترساندن او سلاحی که در خانه داشتم را برداشتم و به سمت حمام رفتم. او با دیدن سلاح به سمتم آمد و خودش را روی من انداخت که پنج گلوله شلیک شد و دو گلوله به دست و قلبش اصابت کرد. بعد از قتل در نامه‌ای شش صفحه‌ای انگیزه قتل را تشریح کرده و برای دخترم فرستادم.
پس از اعتراف به این قتل و باز‌سازی صحنه قتل، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. اولیای دم مقتول هم برای قاتل میترا استاد درخواست قصاص کردند.
قرار است شهردار اسبق تهران به اتهام قتل عمد میترا استاد، حمل و نگهداری سلاح غیر‌مجاز و ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیر فوتی) در شعبه نهم و به ریاست قاضی محمدی کشکولی محاکمه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها