احتمال زیادی وجود دارد مارک والبرگ جای کریس ایوانز را در «پایان‌ناپذیر» بگیرد. این بازیگر در حال حاضر مشغول مذاکره با تهیه‌کنندگان این اکشن دلهره‌آور در کمپانی پارامونت است.
کد خبر: ۱۲۱۵۵۷۴

ظاهرا ایوانز همزمان با شروع کار فیلمبرداری پایان‌ناپذیر مجبور به حضور در فیلم دیگری است و به همین دلیل نمی‌تواند با این پروژه همکاری کند. این در حالی است که او ماه فوریه قرارداد همکاری با پایان‌ناپذیر را امضا کرده بود.
پایان‌ناپذیر براساس داستان پرخواننده‌ای به همین نام ساخته می‌شود. این داستان سال 2009 روی پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار گرفت. آنتون فوکوا کارگردانی پایان‌ناپذیر را به عهده دارد. او از کناره‌گیری ایوانز از این پروژه ناخشنود است و می‌گوید ترجیح می‌داد فیلم را با حضور او جلوی دوربین ببرد.
داستان فیلم درباره گروهی از افرادی است که به صورت موجوداتی نامیرا هستند. آنها در طول اعصار و قرن‌ها به زندگی‌شان ادامه داده و تا به امروز زنده مانده‌اند. وظیفه آنها در این مدت، مقابله با نیروهای اهریمنی و شیطانی بوده است. با ورود یک نیروی شیطانی به ظاهر نابودنشدنی به داستان و برای نابود کردن او، اعضای این گروه مجبور می‌شوند به مردی تکیه کنند که از بیماری شیزوفرنی رنج می‌برد و نمی‌توان اعتماد چندانی به او کرد./ گاردین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها