احتمالا در جریان مسابقه کتابخوانی کتاب و زندگی هستید. البته می‌دانیم که از این خبرها بسیار است و شما هم احتمالا لابه‌لای این خبرها خودتان را می‌یابید که بین‌شان گم شده‌اید.
کد خبر: ۱۲۱۵۵۵۴

حالا اگر در این شلوغی چنین خبرها و فراخوان‌‌هایی، پوسترها و خبرهایش را این طرف و آن طرف ندیده باشید اما حتما تبلیغاتش را دیده‌اید. حالا هم روابط‌عمومی مسابقه به ما خبر داده‌ که جوایز ویژه‌ای برای اختتامیه تدارک دیده‌اند. بر اساس اعلام دوستان یک جایزه پنج میلیون تومانی و پنج جایزه یک میلیون تومانی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در مسابقه اهدا خواهد شد.
اجمالا در توضیح بیشتر این پویش هم خدمت‎‌تان عرض کنیم که هفتمین دوره پویش ملی کتابخوانی کتاب ‌و زندگی با محوریت کتاب «قصه دلبری» داستان زندگی مشترک شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی از زبان همسر ایشان، از دهه فجر سال 97 در حال برگزاری است.
محمد طاهری که مسؤولیت دبیری این دوره از پویش کتاب‌وزندگی را بر عهده دارد با اشاره به پخش تیزر تلویزیونی کتاب قصه دلبری از شبکه‌های سیما گفته مهلت شرکت در این دوره از پویش ابتدا تا عید فطر اعلام شده بود که با توجه به استقبال مخاطبان تا پایان تیر سال جاری تمدید شد.
پیش از این، قرعه‌کشی‌هایی بین شرکت‌کنندگانی که پاسخ صحیح داده بودند انجام کارت‌های هدیه 150 هزار تومانی به برندگان اهدا شد که این قرعه‌کشی‌ها تا پایان پویش ادامه خواهد داشت؛ همچنین پس از تمدید مسابقه تا پایان تیرماه، یک جایزه پنج میلیون تومانی و پنج جایزه یک میلیون تومانی به عنوان جوایز ویژه، به شرکت‌کنندگان این پویش اهدا خواهد شد.
طاهری زمان اهدای این جوایز ویژه را پس از پایان زمان پویش اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا پایان تیرماه فرصت دارند با خرید کتاب یا مراجعه به سایت پویش به نشانیketabzendegi.ir و پاسخ به سوالات مسابقه یا انتشار پست ترویجی در اینستاگرام در مسابقه شرکت کنند. خب، شما هم اگر طالب شرکت در این مسابقه یا به قول دوستان، پویش هستید فرصت را از دست ندهید و حتما شانس خودتان را امتحان کنید. حداقلش این است که یک کتاب خوب خوانده‌اید!
آن هم کتابی که تا به‌حال بدون برگزاری مسابقه هم توانسته کتابخوان‌ها و کتابنخوان‌های بسیاری را به سمت خود جلب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها