ماجراهای عجیب سرمربی آرژانتینی در بدو ورود

کالدرون در مارپیچ بزرگ

گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس خیلی زودتر از آن‌که تصور می‌شد، درگیر ماجراهای کشدار و عجیب باشگاه پرسپولیس شده است. مدیران پرسپولیس خیلی راحت برانکو را به عربستانی‌ها تقدیم کردند تا پول‌های بیشتر، مربی موفقی را از دست آنها خارج کند که هنوز یک فصل دیگر با قرمزها قرارداد داشت. حالا آنها بعد از آن شاهکار، دوباره درگیر یک روند فرسایشی دیگر شده‌اند. مدیران پرسپولیس به‌خوبی می‌دانند درصد موفقیت کالدرون در سال اول آن هم با این بحران‌ها و توفان‌های اخیر، بسیار پایین است. با این حال نمی‌توانند آن طور که باید و شاید برای ایجاد آرامش در تیم و به‌خصوص در حول و حوش سرمربی، برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.
کد خبر: ۱۲۱۵۳۹۳

خیلی عقبیم، وقت کنفرانس نداریم!
بلافاصله بعد از آن‌که مدیران پرسپولیس در ترکیه با گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی به توافق رسیدند، او را به تهران دعوت کردند و مانند همه رفتارهای همیشگی مدیران ورزشی ما، شتابزده و دور از منطق اعلام شد کالدرون رودرروی خبرنگاران می‌نشیند و به پرسش‌های آنها پاسخ خواهد داد؛ اما بعد از آن‌که هماهنگی‌ها برای ورود خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران صداوسیما صورت گرفته بود یکباره اعلام شد کنفرانس مطبوعاتی کالدرون لغو شده است.
مدیران پرسپولیس در ظاهر اعلام کردند برنامه این روزهای کالدرون خیلی شلوغ است و بهتر است به اولویت‌های خود بپردازد و گفت‌وگو با خبرنگاران در رتبه دوم قرار دارد.
اما آنچه اتفاق افتاده فراتر از تداخل برنامه‌ها و ترافیک کاری سرمربی آرژانتینی است. افشای ریز پیش‌نویس قرارداد کالدرون و جزئیات توافق مدیران با سرمربی در هتل آزادی، همه را شوکه کرد. برملا شدن همه این اعداد و ارقام و از جمله دریافتی 800 هزار یورویی کالدرون در یک فصل، آن هم از سوی یکی از کارمندان باشگاه، چیزی نبود که به راحتی بشود از کنار آن گذشت و به همین دلیل مدیران پرسپولیس احتمال دادند اگر برنامه کنفرانس لغو نشود، با یک آشوب بزرگ از سوی رسانه‌ها روبه‌رو خواهند شد.
فالوده خوری با کالدرون!
کالدرون نیامده متوجه اوضاع آشفته تیم شده است. او به‌خوبی دریافته این پرسپولیس شباهتی به تیمی که قهرمان لیگ برتر شده ندارد. او بلافاصله بعد از آن‌که به تهران رسید در تمرین پرسپولیس حاضر شد و از دیروز هم با جدیت کارهای خود را آغاز کرد. البته دوستان باشگاه پرسپولیس ترجیح دادند سرمربی آرژانتینی را برای صرف فالوده ببرند و با او عکس یادگاری بگیرند. کاش آنها می‌دانستند اوضاع این روزهای پرسپولیس چقدر خاص است.
دستیارها وارد تهران شدند
دستیاران مربی آرژانتینی جدید پرسپولیس به تهران آمدند تا تمرینات این تیم را زیر نظر بگیرند. دو دستیار گابریل کالدرون به نام‌های خواکین آلبرتو (مربی تمرین‌دهنده) و آمادو سودانسیا (مربی بدنساز)، بامداد دیروز وارد تهران شدند تا پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس، تمرینات این تیم را زیر نظر بگیرند. در کنار این دو دستیار، کریم باقری نیز در کادر فنی جدید پرسپولیس حضور خواهد داشت و دستیار اول کالدرون محسوب می‌شود.
آغاز تمرینات جدی
بازیکنان پرسپولیس صبح دیروز در ایفمارک حاضر شدند تا در تست‌های پزشکی شرکت کنند. به این ترتیب تمرینات پرسپولیس از امروز به‌صورت جدی با هدایت گابریل کالدرون و با حضور دو دستیار خارجی و کریم باقری، دستیار ایرانی‌اش برگزار خواهد شد.
اردوی خارجی لغو؟
اردوی پرسپولیس قرار بود در کانادار برپا شود که به دلایل کاملا غیرورزشی لغو شد. پس از آن قرار شد سرخپوشان برای برپایی اردوی خارج از کشور به ترکیه بروند؛ اما ظاهرا این اردو هم لغو شده است. آن‌طور که از شواهد پیداست، حساسیت فراوان تیم‌های دیگر روی پرسپولیس به‌دلیل استخدام مربی خارجی و اعتراض مدیر باشگاه سپاهان موجب شده آنها قید اردوی خارجی را بزنند. اگر این‌گونه شود، اردوی پرسپولیس در کردان کرج برپا خواهد شد.

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها