دختر شش‌‌ساله قزوینی که مادرش کلید خانه را در سر او فروکرده و مورد کودک‌آزاری قرار گرفته بود، روانه بیمارستان شد.
کد خبر: ۱۲۱۵۲۸۰

مادر برای تنبیه کودک دست به این خشونت خانگی زده بود.
چند روز قبل دختر شش‌ساله‌ای در مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین بستری شد که مادرش برای تنبیه به شکل نامعلومی کلید را داخل سر فرزندش فروکرده بود.
حساسیت و اهمیت این موضوع موجب شد تا رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین برای بررسی بیشتر با عیادت از دختربچه، موضوع را پیگیری کند.
محمد قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تشکیل پرونده قضایی برای این مادر خبر داد و به میزان گفت: پس از انتشار اخبار مبنی بر ایراد ضرب دختر شش‌ساله‌ای توسط مادرش در یکی از شهر‌های قزوین که موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی شده بود، دادستانی در این پرونده ورود کرد. از مددکاران و کارشناسان اداره بهزیستی نیز خواسته شد تا در بیمارستان حاضر شوند.
وی افزود: در تحقیقات انجام شده از والدین کودک و شاهدان حادثه مشخص شد که کودک و مادرش در خانه پدربزرگ او حضور داشتند و در ساعت ۳ بامداد جمعه هفتم تیر امسال کودک مشغول بازی و شیطنت کودکانه بوده که مادرش عصبانی شده و حسب اظهار وی با پرتاب کردن کلید به طرف کودک، یکی از کلید‌ها در سر کودک فرورفته و موجب خون‌ریزی می‌شود.
کودک بعد از انتقال به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد و کلید از سر او خارج می‌شود. اکنون این دختر خردسال در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری بوده و حال او رضایتبخش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها