کد خبر: ۱۲۱۴۸۰۵

# مترو - ‌آسانسور
رضوی از تهران:
ایستگاه متروی پانزده خرداد باوجود مسافران زیاد، کماکان پله‌برقی و آسانسور ندارد. متاسفانه تردد برای مسافران به‌مخصوص سالخوردگان سخت است.

# پرند - مشکل
جواهری از پرند:
در فاز شش پرند نبود درمانگاه و بیمارستان و مراکز خرید و همچنین جولان سگ‌های ولگرد، از مشکلات اصلی شهروندان این منطقه است.

# هزینه‌هوای - پاک
مهریزی از تهران:
برای پاک بودن هوا و اجرایی کردن معاینه فنی، اقدامات اولیه مانند تعویض فیلتر روغن و روغن مناسب از الزامات اولیه خودروهاست، ولی به علت گران بودن این وسایل، مردم رغبتی برای تعویض و رسیدگی به خودروهای خود برای کاهش آلودگی هوا، ندارند.

# پیاده‌رو - ترافیک
حجتی از تهران:
تجمع دستفروشان در پیاده‌روهای میدان خراسان، تردد عابران را سخت کرده است و متاسفانه در صورت اعتراض نیز این افراد ادعای مالکیت می‌کنند.

# ایستگاه - راه‌آهن
سعادت‌جو از قائن:
شهر قائن با وجود جمعیت بالا و داشتن چند دانشگاه، فاقد ایستگاه راه‌آهن و جاده‌های مناسب است.

جوابیه

در پی درج پیامی در 4 خرداد 1398 با عنوان «خطر_تهران _ساوه» مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی با ارسال نمابری اعلام کرد: در محور مذکور اخیرا عملیات خط‌کشی به صورت کامل انجام شده است و نگهداری سیستم روشنایی و رفع خاموشی به‌طور مرتب به‌رغم سرقت‌های مکرر صورت می‌پذیرد. لازم به ذکر است اقلام و تجهیزات ایمنی شامل استوانه‌های ایمنی در ورودی و خروجی‌های آزادراه قبل از تعطیلات نوروزی انجام شده. در نقاط پرتصادف لرزاننده عرضی به طول حدود 5/2کیلومتر ایجاد شده است. تعمیرات گاردیل به‌طور مرتب صورت می‌پذیرد و مرمت هندریل پل‌های محور مذکور در دستور کارهای آینده قرار دارد.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها