انهدام 54 باند مجرمانه در پایتخت

عاشق هیجان سرقت

247 سارق حرفه‌ای در آخرین طرح کارآگاهان پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند. در این طرح 16 باند مربوط به سرقت به عنف، ۱۶ باند مربوط به سرقت منزل، ۱۴ باند مربوط به سرقت خودرو و پنج باند مربوط به جعل و کلاهبرداری و سه باند جرایم دیگر منهدم شد. ۱۳۱ نفر از ۲۴۷ سارق دستگیر شده، سابقه‌دار بودند. ۸۴۵ مورد سرقت و زورگیری و ۱۳۴۵ مورد سرقت خودرو و سرقت داخل خودرو تاکنون از این افراد کشف شده است. در این طرح باند متجاوزان به عنف دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۱۴۷۶۹

سرقت از طلافروشان با کمک زنان
مجرم کهنه‌کار که با فریب زنان از طلافروشی‌ها سرقت می‌کرد، در این طرح از سوی ماموران دستگیر شد. متهم در حاشیه این طرح درباره شگردش از سرقت‌ها گفت: با زنان در خیابان و شبکه‌های اجتماعی آشنا می‌شدم و خود را مردی پولدار با شغل‌های مهم معرفی می‌کردم. پس از فریب طعمه‌ها به بهانه این‌که می‌خواهم برایشان طلا بخرم، آنها را به طلافروشی برده و هنگامی که آنها در حال انتخاب سرویس بودند، سرویسی را برداشته و به بهانه نشان دادن طلای مورد نظر از ویترین، بیرون می‌رفتم و فرار می‌کردم. فروشنده‌ها تصور می‌کردند این زنان همسرم هستند و به‌راحتی اعتماد می‌کردند.
متهم از این‌که زنان بعد از فریب او به دردسر می‌افتادند، دچار عذاب وجدان نمی‌شد و می‌گوید: با این کار از زنان انتقام می‌گرفته است.
آن‌طور که مصطفی تعریف کرد، چند سال قبل همسرش به او خیانت می‌کند و با مرد دیگری دوست شده و از او جدا شده بود. مصطفی هم بعد از اطلاع از موضوع، تصمیم به انتقام از زنان گرفته و آنها را در دام خود گرفتار می‌کرد.
چهره متهم با درخواست قضایی برای شناسایی شکات در روزنامه منتشر شده است.
عشق هیجان
دختر جوانی که با همدستی دو پسر با گروگان گرفتن مسافران از آنها اخاذی می‌کردند، در این طرح دستگیر شدند. لیلا درباره علت دستگیری‌اش می‌گوید: وضع مالی‌مان خوب است و نیاز مالی نداشتم، اما عاشق هیجان و پلیس بازی بودم. با پسری دوست شدم که سارق بود‌. وقتی فهمیدم دزدی می‌کند، تصمیم گرفتم با او و همدستش همراه شوم. به عنوان مسافربر، طعمه‌ها را سوار کرده و بعد با تهدید قمه، کارت بانکی‌شان را گرفته و حساب‌شان را خالی می‌کردیم‌. با کارت‌های بانکی طلا و سکه می‌خریدیم. آن‌قدر غرق هیجان بودم که فکر نمی‌کردم دستگیر شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها