مدیر بریتانیایی یک مجموعه طبیعت‌گردی (سافاری) در آفریقای جنوبی و زیمبابوه برای کشتن شیرها و اسب‌های آبی که در اسارت پرورش یافته‌اند، هزاران پوند جایزه پرداخت می‌کند.
کد خبر: ۱۲۱۴۶۳۵

به گزارش فرادید،‌ عکس‌های نفرت‌انگیزی که از الکس گراس منتشر شده، او را در کنار جسد دو شیر نشان می‌دهد که در آفریقای‌جنوبی شکار و سلاخی شده‌اند.
گراس آشکارا نوعی تفریح را سازماندهی کرده است که فعالان محیط‌زیست آن را «شکار کنسروی» می‌نامند؛ به این معنی که او شیرهایی را که در اسارت پرورش یافته و در میان نرده‌ها محصور هستند، تعقیب و شکار می‌کند. گراس، مالک و مدیر «بلکتورن سافاری» است که یا مشغول تیراندازی به پرندگان و گوزن‌ها در انگلستان است یا در آفریقای جنوبی و زیمبابوه شیر شکار می‌کند. عکس‌هایی که در وب‌سایت شخصی او منتشر شده است، او را در کنار حیوانات مرده‌ای مثل کروکدیل، اسب‌آبی، بوفالو، یک جفت گورخر و شیرهای نر و ماده نشان می‌دهد. او همچنین شکار فیل و پلنگ را در سافاری خود پیشنهاد می‌دهد. مشتریان سافاری بلکتورن برای یک شکار پنج روزه تا 13 هزار پوند پرداخت می‌کنند. مهمانان این سافاری افرادی ثروتمند هستند که در صحرای کالاهاری و در یک کلبه پنج ستاره که «قطعه‌ای از بهشت» توصیف شده است، اقامت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها