مسؤولان باشگاه نفت پس از مذاکره با احمد جبوری با این مهاجم بومی به توافق رسیدند و برای یک فصل قرارداد همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۱۲۱۴۶۰۹

پس از مشخص شدن تکلیف مدیرعامل و هیأت‌مدیره باشگاه نفت آبادان، مسؤولان باشگاه در اولین اقدام در فصل نقل و انتقالات، برای یک فصل دیگر با طالب ریکانی قرارداد را تمدید کردند.
تیم منمن اسپور که تازه به لیگ برتر ترکیه صعود کرده است به دنبال جذب علیرضا حقیقی، دروازه‌بان ۳۱ ساله ایرانی است و مذاکرات خود را با این دروازه‌بان شروع کرده.
آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی تراکتور که سابقه بازی در سلتیک اسکاتلند را داشت، با انتشار پیامی جدایی خود از این تیم را اعلام کرد.
مسؤولان باشگاه نفت مسجدسلیمان که طی چند روز گذشته با مهدی تارتار مذاکراتی برای پذیرفتن هدایت این تیم داشتند، در نهایت با این مربی قرارداد همکاری امضا کردند.
محمد انصاری پس از جلسه با ایرج عرب برای تمدید قرارداد دو ساله خود با پرسپولیس به توافق رسید. او پیشنهاد چشمگیری از تراکتورسازی داشت که گفته می‌شود 5/2برابر رقم قرارداد او با پرسپولیس است.
میثم تیموری، مدافع 26 ساله استقلال به تراکتور آذربایجان پیوست. باشگاه تراکتور پیش از این با سعید مهری، مسیح زاهدی و محمدرشید مظاهری به‌عنوان سه خرید لیگ برتری قرارداد بسته بود.
سید‌حسین حسینی،‌ دروازه‌بان 26 ساله استقلال قراردادش را دو فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد. با جدایی سیدمهدی رحمتی از استقلال، تمدید قرارداد حسینی محتمل به نظر می‌رسید.
منصوریان: قرارداد کریستین اوساگونا با ذوب‌آهن تمام شده است. ما به بازیکنان آزادمان اجازه دادیم با دیگر تیم‌ها مذاکره کنند.
باشگاه استقلال رسما از تیم کیپ‌تاون آفریقای‌جنوبی برای پرداخت مبلغ رضایت‌نامه پاتوسی مهلت خواست.
مهیار نوری، مدافع 25 ساله ملوان بندرانزلی، با پایان خدمت سربازی‌اش به سپیدرود رشت پیوست. پویا نزهتی، مهاجم 34‌ساله سپیدرود هم قراردادش را یک فصل دیگر تمدید کرد.
قرارداد حامد شیری، هافبک 33 ساله نساجی مازندران یک فصل دیگر تمدید شد.
حامد پاکدل، مهاجم 27 ساله صنعت نفت و ابوالفضل قربانی، مدافع 32 ساله آلومینیوم اراک به پارس جنوبی پیوستند.
محمدحسین اکبرمنادی، دروازه‌بان 23ساله سایپا با قراردادی چهار ساله به پدیده مشهد پیوست.
وحید حیدریه، مدافع 25 ساله ملوان بندرانزلی به فولاد خوزستان پیوست.
مدیر برنامه‌های روزبه چشمی رسما شایعات مذاکرات این بازیکن با پدیده مشهد را تکذیب و تایید کرد، تاکنون هیچ مذاکره‌ای با تیم‌های داخلی انجام نشده است.
محمد طیبی،‌ مدافع 32 ساله تراکتور با عقد قراردادی یک‌ساله به نفت مسجد‌سلیمان پیوست.
مجتبی لطفی، مدافع 31 ساله پارس جنوبی با قراردادی دو ساله به سایپا پیوست.
بهنام برزای، مهاجم پدیده مشهد، اخبار مربوط به پیوستنش به گل‌گهر سیرجان را تکذیب و اعلام کرد از چند باشگاه پیشنهاد دارد، اما ممکن است تصمیمی بگیرد که همه شوکه شوند! گفته می‌شود پرسپولیس یکی از گزینه‌های برزای است.
محمد‌مهدی نظری، مهاجم 30 ساله نساجی مازندران قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.
محمد‌حسین کنعانی‌زادگان، مدافع تنومند ماشین‌سازی و تیم ملی ایران به گزارش برخی منابع موثق با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده است. گفته می‌شود قرارداد این مدافع 25 ساله با پرسپولیس سه ساله خواهد بود.
علی آل‌کثیر، مهاجم فصل گذشته تیم داماش گیلان به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها