بیشتر اپ‌های موجود برای گوشی‌های هوشمند می‌خواهند یک کاربری خاص را برایتان ساده کنند و ابزار مناسبی را در اختیارتان قرار دهند، اما در این میان برخی اپ‌ها شاید چندان کاربردی به نظر نیایند، اما می‌توانند موجب سرگرمی شما شوند.
کد خبر: ۱۲۱۴۳۸۸

پس بیایید سراغ یکی از همین ابزارهای سرگرم‌کننده برویم. نرم‌افزار جالب Voice Changer همان‌طور که از نامش مشخص است، ابزاری است برای تغییر صدا. شما می‌توانید با این اپ روی صداهای ضبط شده افکت‌های صوتی مختلف بگذارید و صدای خود را به طور کامل تغییر دهید. افکت‌هایی مانند صدای بچگانه، صدای ربات، تغییر صدای مرد به زن و برعکس و چند افکت جذاب دیگر. علاوه بر اینها می‌توانید از افکت شخصیت‌های معروف فیلم‌ها هم استفاده کنید. شخصیت‌هایی مانند بین در فیلم بتمن یا دارت ویدر در سری فیلم‌های جنگ‌های ستاره‌ای. همچنین قابلیت افزایش یا کاهش سرعت فایل‌های صوتی هم وجود دارد تا سرعت حرف زدن خود را بالا ببرید یا به‌صورت اسلوموشن از آن استفاده کنید. در آخر شما می‌توانید این صداها را به فیلم‌های خود اضافه کنید و ویدئوهای سرگرم کننده بسازید. در نسخه جدید Voice Changer ، این قابلیت اضافه شده است تا علاوه بر صداهای ضبط شده، روی آهنگ‌ها هم افکت‌های صوتی را پیاده کنید و آهنگ‌ها را به صداهای خنده‌دار تبدیل کنید. نتیجه کار بسیار جذاب است و حتما می‌تواند شما را سرگرم کند.

باغچه

گلخانه در تلفن‌همراه
اگر به گل و گیاه علاقه دارید و از این موجودات زنده بی‌سر و صدا انرژی می‌گیرید، نرم‌افزار ایرانی باغچه می‌تواند برایتان جذاب باشد. این نرم‌افزار فارسی زبان یک شبیه‌سازی از یک گلخانه کوچک شخصی است. جایی که شما می‌توانید در آن گلدان‌ها و گیاه‌های خودتان را بکارید و از آنها نگهداری کنید. باغچه علاوه‌بر این‌که یک گلخانه مجازی است، جنبه آموزشی هم دارد. به این شکل که شما با روش نگهداری از گیاهان مختلف آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید هر گیاهی به چه مقدار آب و نور احتیاج دارد و باید چه مراقبت‌هایی از آنها شود. آموزش‌هایی که می‌تواند در دنیای واقعی و نگهداری گل‌ها و گیاه‌های آپارتمانی به کارتان بیاید. باغچه را می‌توان یک بازی هم در نظر گرفت، چراکه میزان اکسیژنی که از این گیاه‌ها تولید می‌شود به‌عنوان امتیاز برای شما ثبت شده و امکان رقابت با دیگر کاربران را ایجاد می‌کند.

ارباب جنگ

نبرد توپخانه‌ها
نوبت به بازی ایرانی رسیده است. صنعتی که به نظر می‌رسد هر روز پیشرفت‌های چشمگیرتری در آن اتفاق می‌افتد و بازی‌های با کیفیت‌تری روانه بازار می‌شود. بازی محبوب ارباب جنگ نیز یکی از همین بازی‌های فارسی زبان باکیفیت است. شما در این بازی اکشن باید کنترل اردوگاه مخروبه‌ای را در دست بگیرید و با فرماندهی آن، قدرت را به این اردوگاه برگردانید. در هر یک از مراحل بازی شما با ارتش زرهی خود باید به جنگ دشمنان بروید و پیروز شوید. هدف از این نبردها، به دست آوردن منابعی است که به شما امکان می‌دهد اردوگاه و ارتش خود را قوی‌تر کنید و از تانک‌ها و موشک‌ها و تیرهای قوی‌تری برخوردار شوید. بازی گرافیک چشمنوازی دارد و سعی کرده است از استانداردهای جهانی در قالبی ایرانی بهره ببرد. همچنین استفاده از امکانات مختلف و قدرت‌های متنوع باعث شده روند بازی یکنواخت نباشد و با وجود قوانین مشابه هر مرحله با مرحله دیگر تفاوت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

Glitch Photo Editor

عکس‌هایتان را خراب، اما زیبا کنید

پویانمایی رالف خرابکار را به یاد دارید؟ در این پویانمایی یک شخصیت دختربچه وجود داشت که به دلیل خرابکاری یکی از دشمنانش دچار «گلیچ» شده بود. گلیچ شبیه همان چیزی است که ما از آن به‌عنوان پارازیت یاد می‌کنیم، یک ایراد که باعث پرش تصویر و به هم ریختن آن می‌شود. معمولا ویرایشگرهای عکس در گوشی‌های هوشمند تلاش دارند کیفیت عکس شما را بالاتر ببرند و با تنظیم نور و رنگ عکس‌ها جان تازه‌ای به آن بدهند و تصویری زیباتر را خلق کنند، اما نرم‌افزار ویرایش عکس گلیچ با نامی که برای خود انتخاب کرده است، در مسیر برعکس عمل می‌کند. یعنی یک‌جورهایی عکس‌های شما را خراب می‌کند! اما نتیجه کار زیباتر از آن چیزی است که انتظار دارید. اگر می‌خواهید قبل از نصب این اپ دقیقا متوجه شوید که قرار است چه بلایی سر عکس‌های شما بیاورد، حتما هشتگ Glitch را در اینستاگرام دنبال کنید.

ClassicBoy

نوستالژی در گوشی هوشمند
در این شماره به‌جای معرفی یک بازی خارجی می‌خواهیم سراغ یک شبیه‌ساز برویم که برای خیلی از ما خاطره‌انگیز است. نرم‌افزاری که بازی‌های کنسول خاطره‌انگیز سونی، پلی‌استیشن یک را برایتان بازسازی می‌کند. اگر چرخی در گوگل‌پلی بزنید حداقل با ده‌عنوان مختلف مواجه می‌شوید که کار شبیه‌سازی بازی‌های پلی‌استیشن را روی گوشی انجام می‌دهند، اما یکی از بهترین‌های اپ‌های موجود در این شاخه، ClassicBoy است. این اپ علاوه بر اجرای بازی‌های پلی‌استیشن یک، بیشتر کنسول‌های قدیمی را هم پشتیبانی می‌کند؛ کنسول‌هایی مانند گیم بوی، نینتندو 64، NES، سگا و نئو جئو که هر کدام جذابیت‌ها و طرفداران خود را دارند. با این اپ به‌راحتی می‌توانید بازی‌های قدیمی را روی گوشی هوشمند خود اجرا کنید و حسابی سرگرم شوید، بازی‌هایی که زمانی پرچمداران دوران خود بودند، اما حالا شاید کمی خنده‌دار هم باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها