پیشنهادهایی برای تفریح در اطراف جواهرده

به کجاها سر بزنیم؟

جاذبه‌های گردشگری جواهرده به زیبایی طبیعت روستا محدود نمی‌شود. حتی اگر برای استراحت لذت‌بردن از آرامش روستا و زندگی روستایی به جواهرده سفر کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم برای قدم زدن به اطراف سر بزنید و از سفرتان بیشتر لذت ببرید.
کد خبر: ۱۲۱۴۱۱۳

در ادامه دیدنی‌های این روستای بی‌نظیر را به شما معرفی می‌کنیم. یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های جواهرده دریای ابرهاست. این روستا در ارتفاع دو کیلومتری از سطح دریا قرار دارد و اگر در فصل مناسب به آن سفر کنید، دریایی از ابر زیر پایتان که روستا را احاطه کرده است نفس را در سینه‌تان حبس می‌کند و دلتان می‌خواهد ساعت‌ها حرکت آرام ابرها را تماشا کنید.

گوهری در پناه قله‌ها و آبشارها
جواهرده در پناه سه قله مرتفع سرخ‌قله، واژک سه براره رژه و سماموس قرار دارد. منظره دلفریب کوه‌های باشکوه و مرتفع و دریای ابرها و روستایی که در دامنه کوه‌ها آرمیده و چمن‌زارها و بوته‌زارهای وسیع منظره‌ای است که تا مدت‌ها در خاطرتان خواهد ماند.
آبشارهای فصلی و دائمی روستای جواهرده رامسر مشهور است و بسیاری از گردشگران به شوق دیدن آبشارهای زیبا به این روستا سفر می‌کنند. یکی از معروف‌ترین آبشارهای این منطقه آبشار صفارود است که در فاصله ۱۵ کیلومتری جاده قرار دارد و اطراف آن پر است از آلاچیق که می‌توانید در احاطه زیبایی آبشار، جنگل و کوهستان استراحت کنید. به جز آبشار صفارود، آبشارهای فصلی هم در اطراف روستا وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها