آخرین وضعیت تمدید قراردادهای استقلال

حسینی چراغ سبز نشان داد...

باشگاه استقلال تهران مذاکرات خود را با چند بازیکن برای تمدید آغاز کرده است. این هم آخرین تحولات و اخبار درباره تمدید قرارداد بازیکنان این تیم. کامران منزوی عضو هیات مدیره و فتحی مدیرعامل باشگاه مسؤول مستقیم مذاکرات هستند.
کد خبر: ۱۲۱۲۱۰۹

سیدحسین حسینی: با او دو جلسه صحبت شده است. این بازیکن با توجه به جدایی قطعی رحمتی در استقلال می‌ماند. باشگاه در تلاش است قراردادش را به مدت سه فصل تمدید کند. حسینی طلب‌های دو فصل خود را از این باشگاه درخواست کرده است. احتمالا او قراردادش را تمدید می‌کند و جایی نمی‌رود.
پژمان منتظری: به قطر رفته و در حال مذاکره با یک باشگاه در لیگ ستارگان این کشور است. منتظری اگر بتواند ترانسفر شود، برایشان اتفاق خوبی است ومی‌تواند به مراتب پول بیشتری نسبت به ایران به دست بیاورد. ظاهرا باشگاه الاهلی خواهان اوست. این باشگاه در حال حاضر امید ابراهیمی را هم در اختیار دارد. آنها دنبال دفاع وسط هستند و چه کسی بهتر از پژمان که برایشان بازی کرده است. استقلالی‌ها با پژمان صحبت کرده اند و این بازیکن گفته اگر از قطر برگشت، با آنها مذاکره می‌کند.
روزبه چشمی: کامران منزوی عضو هیات مدیره و مسؤول نقل و انتقالات با روزبه صحبت کرده است. او هم شرط و شروطی دارد. طلب فصل قبل را می‌خواهد و برای فصل جدید رقمی به مراتب بیشتر دریافت کرده است. باشگاه‌های دیگر حاضر هستند سه میلیارد هم به او بدهند.
وریا غفوری: مذاکرات با این بازیکن هم ادامه دارد. باشگاه درباره وریا به جمع بندی قطعی نرسیده. از عملکرد فصل قبل او راضی نیستند و از طرفی نمی‌خواهند پول کلانی به وریا بدهند. این در حالی است که غفوری درخواست نسبتا بالایی دارد. تراکتور حاضر شده چهار میلیارد به این بازیکن بدهد. خود غفوری ترجیحش ماندن در تهران است. مذاکرات ادامه خواهد داشت.
پاتوسی: با استقلال راه می‌آید. این بازیکن 350 هزار دلار از استقلال می‌خواهد. 200 هزار دلار هم کیپ تاون آفریقای جنوبی درخواست کرده است. فتحی این را به اعضای هیات مدیره گفته و قرار است در صورت تامین بودجه مورد نظر او، این قرارداد تمدید شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها