مرد شیشه‌ای که در جنایتی سیاه، پسر چهارساله دوستش را بعد از آزار و اذیت به قتل رسانده بود، بعد از هفت سال در زندان رجایی شهرکرج به دار مجازات آویخته شد.
کد خبر: ۱۲۱۱۶۸۹

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از شامگاه 28 بهمن 91 و به دنبال مرگ مشکوک پسربچه چهار ساله‌ای به نام آتیلا در بیمارستان فیاض‌بخش در دستور کار پلیس قرار گرفت.
ماموران کلانتری یافت‌آباد برای بررسی موضوع در بیمارستان حاضر شده و با تحقیق از مسؤولان آنجا معلوم شد زوج میانسالی این کودک را که آثار شکنجه و کودک آزاری روی بدن او بوده به بیمارستان آورده‌اند، اما با وجود تلاش پزشکان کودک فوت شده و شواهد نشان می‌داد او به قتل رسیده است.
ماموران در ادامه به تحقیق از زوج میانسال پرداختندکه معلوم شد پسر فوت شده، فرزند یکی از دوستان پسرشان بوده که درصدد جدایی از همسرش است و از دو هفته پیش آتیلا را به پسرشان سپرده است. عصر روز حادثه پسر 26ساله‌شان، آتیلا را که حالش بد بوده به آنها تحویل داده و خواسته وی را به بیمارستان منتقل کنند.
در این مرحله با هماهنگی قضایی کامران در خانه پدری‌اش بازداشت شد. او با انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بازجویی شد و به افسر تحقیق گفت: یکی از اقوام اسباب‌کشی داشت و خواست برای کمک به خانه‌اش در شهر اندیشه بروم. به آنجا رفتم و شیشه مصرف کردم و شب هنگام با آتیلا به سمت تهران برگشتیم. حوالی اتوبان آزادگان و شهرک دریا بودیم که آتیلا به خاطر مشکلات گوارشی صندلی را کثیف کرد. به خاطر توهم ناشی از مصرف شیشه، عصبانی شدم و چند ضربه به سرش زدم که حالش بد شد. وقتی به خانه رسیدم از پدر و مادرم خواستم او را به بیمارستان منتقل کنند.
این در حالی بود که تحقیقات پزشکی قانونی نشان داد این کودک مورد آزار و اذیت قرار گرفته و بعد از آن بر اثر خفگی به قتل رسیده است. متهم پرونده بعد از بازسازی صحنه قتل ، روانه زندان رجایی‌شهر کرج شد و والدین کودک برای او درخواست قصاص کردند. سرانجام پرونده او به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و مرد جنایتکار 29 آبان 92 پای میز محاکمه نشست.
والدین مقتول در دادگاه هم برای متهم پرونده درخواست قصاص کردند. زمانی که متهم در جایگاه دفاع قرار گرفت، توضیح داد: آن موقع من معتاد به شیشه بودم. آن شب خانه یکی از بستگانم رفتم وزیاد شیشه مصرف کردم. آخر شب با آتیلا به خانه‌مان برگشتیم. آن شب او در خودرو ادرار کرد که همین موضوع باعث شد اعصابم به‌هم بریزد و چند ضربه به سر او زدم. حالم درست نبود و نفهمیدم چطور شد او را خفه کردم. قصاص حق من است، اما او را مورد آزار و اذیت قرار ندادم.
متهم، قتل را پذیرفت و آزارو اذیت کودک را منکر شد، اما شواهد محکمه‌پسند نشان از جنایت سیاه او می‌داد. قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان وارد شور شدند و بابت قتل کودک به او حکم قصاص و بابت آزار و اذیت پسر چهار ساله حکم اعدام برای متهم صادرشد. با اعتراض متهم به حکم مجازاتش، پرونده به شعبه 24 دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور حکم قصاص و اعدام مرد زندانی را تایید کردند. پرونده برای اجرا به واحد اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد. سرانجام با گذشت بیش از هفت سال از این جنایت تلخ، قاتل در زندان رجایی‌شهر کرج، پای چوبه دار رفت و اعدام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها