راز قتل مرد جوانی که توسط همدستش بر سر اموال سرقتی به قتل رسیده بود، برملا شد.پلیس پس از کشف جسد پسر جوان متوجه قتل او شده و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۲۱۱۲۲۳

چندی پیش، مرد میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن پسرش خبر داد. مرد میانسال گفت: روز گذشته پسرم مثل همیشه از خانه خارج شد، اما شب به خانه نیامد. از آنجا که احتمال می‌دادم شب نزد دوستانش باشد، نگران نشدم. اما وقتی ظهر شد و به خانه برنگشت، نگران شدم. هر چه با تلفن همراهش تماس گرفتم، خاموش بود. با دوستان و آشنایانش تماس گرفتم، اما کسی از حسام خبری نداشت. مطمئنم بلایی سر پسرم آمده، در غیر این صورت تلفنش را باید جواب می‌داد.
جست و جوی مرد گمشده
با شکایت مرد میانسال تحقیقات برای یافتن حسام آغاز شد. مشخصات مرد جوان به تمام واحدهای گشت اعلام شد. از سوی کارآگاهان سراغ کلانتری‌ها و بیمارستان‌ها رفتند. اما در استعلام‌های صورت گرفته هیچ رد و سرنخی از مرد جوان به‌دست نیامده بود.
با ناپدید شدن مرد جوان فرضیه‌های مختلفی مطرح شد. یکی از فرضیه‌ها آدم‌ربایی بود ، اما از آنجا که کسی با خانواده حسام، تماسی برای دریافت پول نگرفته بود و از طرفی وضعیت مالی خانواده حسام معمولی بود فرضیه آدم‌ربایی رنگ باخت.
از آنجا که از بیمارستان‌ها و کلانتری‌ها نیز استعلام شده بود، این فرضیه که برای مرد جوان اتفاقی رخ داده است نیز رنگ باخت.
کشف جسد
در ششمین روز پس از ناپدید شدن حسام و درحالی که تحقیقات برای یافتن او ادامه داشت، کارآگاهان جنایی بوشهر در جریان کشف جسدی در ساختمانی نیمه‌کاره قرار گرفتند.
بلافاصله گروهی از ماموران راهی محل شده، با جسد مردی حدود 35 ساله مواجه شدند. متخصصان پزشکی قانونی در تحقیقات اولیه زمان مرگ را حدود شش روز قبل اعلام کردند. همچنین آنها علت مرگ را اصابت جسمی سخت و سنگین به سر بیان کردند.
از آنجا که مشخصات جسد پیدا شده با مشخصات حسام شباهت زیادی داشت و از سویی زمان مرگ با زمان ناپدید شدن او یکی بود از خانواده مرد ناپدید شده خواسته شد برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی بروند. زمانی که خانواده حسام به پزشکی قانونی مراجعه کردند با مشاهده جسد، او را شناسایی کردند و به این ترتیب راز ناپدید شدن مرد 35 ساله برملا شد.
اختلاف بر سر اموال سرقتی
در تحقیقات میدانی کارآگاهان، آنها دریافتند مقتول با مرد جوانی دیده شده است. مشخصات مرد جوان از شاهدان گرفته شد و از سویی آنها به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند. در بازبینی دوربین‌های مداربسته تصویر فردی که همراه حسام بود، به‌دست آمد.
در ادامه، هویت صاحب تصویر شناسایی شد و ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و مرد 38 ساله را دستگیر کردند.
متهم جوان که ابتدا منکر جنایت بود، سعی داشت راهی برای تغییر مسیر تحقیقات پیدا کند. اما مدارک و شواهد پلیسی باعث شد او در نهایت به قتل همدستش اعتراف کند. مرد جوان گفت: همراه مقتول سراغ خانه‌های نیمه ساز می‌رفتیم و از آنجا سرقت می‌کردیم. آن روز هم نقشه سرقت را اجرا کردیم و برای تقسیم اموال به ساختمان نیمه‌سازی که کسی در آنجا رفت و آمد نداشت، رفتیم. در حال تقسیم اموال سرقتی بودیم که با مقتول درگیر شدم. اختلاف ما سر تقسیم این اموال بود که ناگهان دعوای ما بالا گرفت.
او ادامه داد: عصبانی بودم و یک لحظه چشمم به چوبی خورد که آنجا افتاده بود. آن را برداشتم و ضربه‌ای به سر حسام زدم. قصدم کشتن نبود. دریک لحظه عصبانیت این کار را انجام دادم.
حسام روی زمین افتاد؛ سراغش که رفتم نفس نمی‌کشید. ترسیدم و سریع از آن محل فرار کردم. هرگز فکر نمی‌کردم دستگیر شوم و راز این قتل برملا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها