کد خبر: ۱۲۱۰۹۲۴

# پرند _آسفالت
مهرپور از پرند:
در شهرک جدید پرند وضعیت آسفالت خیابان‌ها مساعد نیست و دست‌انداز و چاله‌های فراوانی دارد. همچنین جولان سگ‌های ولگرد باعث سلب آسایش ساکنان این شهر شده است.

# خیابان_کم‌عرض
کمالی از تهران:
در خیابان مطهری از ولیعصر تا بزرگراه مدرس به‌دلیل کم‌عرض بودن این خیابان و سرعت بالای بعضی خودرو‌ها مشکلاتی برای رانندگان به‌وجود آمده است. از پلیس راهور خواهشمندم به این موضوع رسیدگی کند.

# پروانه _نگرانی
زرین‌نما از تهران:
با بارش‌های اخیر و هوای پاک در تهران شاهد افزایش پروانه‌ها هستیم که جای سفید بالک‌های مزاحم را گرفته‌اند.امیدوارم این موضوع آسیبی برای شهر و شهروندان نداشته باشد.

# گرانی_روغن موتور
زارع‌نژاد از قائن:
روغن موتور خودروهای سنگین مانند کامیون در یک هفته از 150هزار تومان به 250 هزار تومان افزایش داشته است، چرا؟

# تغییر _چمستان
رویانی از نور:
در شهر چمستان استان مازندران زمین‌های کشاورزی توسط سودجویان و دلالان در حال تغییر کاربری است و در چند سال آینده دیگر زمین کشاورزی در این منطقه وجود ندارد. مسؤولان اقدام اساسی کنند.

جوابیه

در پی درج پیامی در 4 اردیبهشت 1398 با عنوان «مترو _ تهویه» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند با تلاش پرسنل فنی شرکت بهره‌برداری مترو، خرابی سیستم تهویه قطارهای خط چهار به صفر رسیده و دمای واگن‌ها روی عدد مناسب (20درجه سانتی‌گراد) تنظیم شده است، اما موضوع نارضایتی برخی از مسافران نسبت به نامناسب بودن هوای داخل واگن‌ها مربوط به استفاده ایشان در ساعات اوج ترافیک و ازدحام جمعیت بوده که موضوعی اجتناب‌ناپذیر است. لازم به توضیح است که فعال‌سازی سیستم تهویه توسط راهبر قطار از مبدا حرکت انجام گرفته و مربوط به ایستگاه خاصی در خط چهار نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها