5 گزینه اصلی برای هدایت تراکتورسازان

تونی اولیویرا هم هست!

در شرایطی که تراکتوری‌ها امید زیادی به قهرمانی در لیگ برتر داشتند اما در نهایت در رتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفتند تا امید هواداران این تیم برای قهرمانی به فصل آینده موکول شود.
کد خبر: ۱۲۱۰۷۱۲

تراکتوری‌ها که با لیکنز قطع همکاری کردند باب مذاکره با پنج مربی را مدت‌هاست باز کرده‌اند که یکی از مهم‌ترین آنها تونی اولیویرا است. مربی محبوب هواداران تراکتورسازی که شاید نتواند زیاد بار فنی تیم را بالا ببرد، اما بدون شک می‌تواند رضایت هواداران را به همراه داشته باشد.
گزینه بعدی الکساندر نوری است. سرمربی سابق وردربرمن هم در تیررس تبریزی‌هاست. مربی ای که حتی زمانی شایعه شد که ممکن است روی نیمکت تیم ملی ایران هم بنشیند. خوزه پسیرو دیگر گزینه تبریزی‌ها برای لیگ برتر نوزدهم است. مربی پرتغالی که گزینه استقلالی‌ها برای آمدن به پایتخت هم بود. این در حالی است که هنوز نام دو گزینه دیگر تبریزی‌ها مشخص نشده است اما بر اساس اخبار رسیده،یک مربی کروات، یک مربی آلمانی و یک مربی ترکیه‌ای در بین گزینه‌ها هستند. هنوز مشخص نیست در نهایت تبریزی‌ها با کدام مربی برای فصل جدید به توافق می‌رسند. فصلی که زمان زیادی تا شروعش باقی نمانده است و آنها دارند فصل نقل وانتقالات را از دست می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها