دوستداران مجموعه اکشن - کمدی «داستان اسباب‌بازی»، بی‌صبرانه در انتظار اکران عمومی چهارمین قسمت آن در 21 ژوئن (31 خرداد) هستند. تحلیلگران اقتصادی سینما با توجه به این میزان اشتیاق، پیش‌بینی افتتاحیه‌ای بالای 150 میلیون دلار برای آن می‌کنند. رقم فروش افتتاحیه قسمت سوم این پویانمایی رایانه‌ای سال 2010 حدود 111 میلیون دلار بود.
کد خبر: ۱۲۰۹۵۹۶

شرکت رایانه‌ای پیکسار که فیلم را با همکاری کمپانی والت‌دیزنی تهیه کرده، نظری مشابه تحلیلگران اقتصادی سینما دارد. اما تماشاگران سینما در نظرخواهی‌های انجام شده، رقمی بالاتر از 150 میلیون دلار را ذکر می‌کنند! آن‌ها هم مثل برخی از کارشناسان هالیوودی، صحبت از رقم هیجان‌انگیز و دور از تصور 180 میلیون دلاری می‌کنند.
تام هنکس و تیم آلن برای چهارمین بار، صداهای خود را به دو شخصیت محوری داستان فیلم باز فضانورد و وودی گاوچران قرض داده‌اند. جاش کولی کارگردان فیلم است و اعلام نشده برای تولید آن چه مقدار هزینه شده است. کیانو ریوز هم در قسمت تازه، به جای یک عروسک تازه‌وارد صحبت کرده است. گفته می‌شود شخصیتی که ریوز به‌جای آن صحبت کرده، یک شخصیت بسیار دوست‌داشتنی و جذاب می‌باشد. مجموعه فیلم‌های داستان‌اسباب‌بازی درباره تعدادی از اسباب‌بازی‌هاست که دور از چشم آدم‌ها زندگی می‌کنند و حرف می‌زنند و در هر قسمت آن، وارد یک ماجرای هیجان‌انگیز تازه می‌شوند./ باکس آفیس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها