مردی که در جریان اختلاف‌های شخصی دو مرد را در شهر سنندج به قتل رسانده بود، در حالی تحت تعقیب پلیس قرار دارد که ماموران، همدستش را در تهران دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۲۰۹۵۸۰

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، چندی پیش مردی با پلیس شهر سنندج تماس گرفت و ازتیراندازی مرگباری به سمت دو مرد جوان از سوی سرنشینان خودروی سواری در یکی از محله‌های این شهر خبر داد. ماموران برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند و مشاهده کردند دو مرد جوان با شلیک گلوله از پای در آمده‌اند.
ماموران به تحقیق از شاهدان جنایت پرداختندکه مشخص شد دو نفر سرنشین خودروی سواری پیاده شده و با مشاهده دو مرد جوان در خیابان آنها را صدا زده‌اند. بعداز آن یکی ازسرنشینان خودرو با سلاح شکاری از خودرو پیاده شده و با قرار گرفتن درچند قدمی دومرد جوان به آنها شلیک کرده است .
ماموران با اطلاعات به‌دست آمده ازعامل جنایت و همدستش در تلاش برای دستگیری آنها بودند تا این‌که خانواده مقتولان در جریان تحقیقات پلیسی شناسایی شدند. با تحقیق از آنها معلوم شد که قاتل فراری با مقتولان اختلاف‌های شخصی داشته است.
جست‌وجوها برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش ماموران رد همدست قاتل مسلح را در شهر تهران به‌دست آوردند. ماموران با هماهنگی قضایی برای دستگیری او عازم تهران شدند. شامگاه جمعه دهم خرداد امسال ماموران مخفیگاه او را در یکی از محله‌های جنوبی تهران شناسایی و او را بازداشت کردند. دیروز متهم 27 ساله برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شد. وی به بازپرس جنایی گفت: روز حادثه دوستم سراغم آمدو خواست با او به یکی از محله‌های شهر سنندج برویم تا دو مرد جوان را ملاقات کند. نمی‌دانستم چه نقشه‌ای در سر دارد . سلاح شکاری اش را با خودش برداشت، هر چه ‌گفتم سلاح را برای چه می‌آوری پاسخ درستی نمی‌داد. زمانی که به محل مورد نظر رسیدیم او با مشاهده دو مرد جوان از خودرو پیاده شد و به سمت هردویشان شلیک کرد. بعد از تیراندازی هوایی نیز سوار خودرو شد و از من خواست ادامه مسیر دهم. بعد از ساعاتی متوجه شدیم آن دو نفر به قتل رسیده ‌اند. او فرار کرد و از من هم خواست چون پایم به ماجرا بازشده، فرار کنم. چند ماه در شهرهای مختلف بودم و بعد به تهران آمدم و به عنوان کارگر نانوایی مشغول کار شدم . بعد از فرار، ارتباطم با دوستم قطع شد.
با توجه به گفته‌های این مرد، وی برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران پلیس آگاهی شهر سنندج قرار گرفت. پلیس همچنان در جست‌وجوی قاتل فراری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها