یکی از عناوین جذابی که این هفته می‌توانید تهیه کنید، مجموعه گرانقدری از بازی‌های سری کسلوانیاست که طی سال‌ها بارها توانسته برای گیمرها خاطره‌سازی کند. Castlevania Anniversary Collection به گونه‌ای کار شده که به طور کل، ایده و حس و حالی از سرمنشأ این سری را به بازیکنان ارائه کند. بنابراین در این مجموعه می‌توانید کتابچه‌ای را به شکل کتاب الکترونیکی داشته باشید. این کتابچه متشکل از جزئیاتی جذاب است که براساس مجموعه کسلوانیا و توسط توسعه‌دهندگان، هنرمندان و دیگر افراد دخیل در این مجموعه ارائه شده است. این مجموعه به افتخار پنجاهمین سالگرد شرکت کونامی (Konami) منتشر می‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۸۷۹۷

در این مجموعه هشت بازی گنجانده شده که هرکدام برای کنسولی خاص منتشر شده – حتی کنسول‌های نینتندو – و دست هواداران کنسول‌های دیگر از آنها کوتاه مانده است. البته Kid Dracula (1990) تنها در ژاپن منتشر شده است. این می‌تواند فرصت خوبی برای هواداران مجموعه باشد تا حسابی به تاریخ فرنچایز محبوب خود احاطه پیدا کنند. این عنوان را می‌توانید روی پلتفرم‌های PC, PS4, XOne و Switch تجربه کنید.
بیشه پرحادثه
نظرتان با یک عنوان وحشت بقا با دوربین بالا به پایین چیست؟ Darkwood که از سال 2014 در Early Access شبکه استیم قرار گرفت، بالاخره سال 2017 به بازار آمد و اکنون قرار است برای پلتفرم‌های دیگری مانند PS4 و Nintendo Switch منتشر شود.
داستان در اواخر دهه 1980 و جایی در بلوک شرق رخ می‌دهد. جنگلی اسرارآمیز بخشی عظیم از خاک منطقه را در بر گرفته و دائم توسعه می‌یابد. شما باید در این جهان نیمه‌باز برای بقای خود بجنگید. عناصری مانند سیستم صنعتگری (crafting system)،
چرخه شب و روز، تجارت و تعامل با شخصیت‌های غیر قابل بازی، سیستم مهارت، مخفیکاری و مبارزه و همچنین داستان چندشاخه در این گیم تعبیه شده که همگی به تعمیق جذابیت آن کمک می‌کند.
از نظر نقد و امتیاز هم خیالتان راحت باشد. این اثر پیش از این توانسته میانگین 80 از 100 را نصیب خود کند و حتی به فهرست صد بازی برتر سال 2017 در سایت متاکریتیک هم راه پیدا کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها