بازی رسانه‌ای یا پیشنهاد وسوسه انگیز پدیده

چرا یحیی، سرمربی تیم امید نشد؟

اصل خبر این بود که یحیی گل‌محمدی جدی‌ترین گزینه برای هدایت تیم امید بود. حتی مهدی تاج هم در گفت‌وگویی این خبر را داد و با بیان این‌که مربی‌ ایرانی روی نیمکت تیم امید خواهد نشست، خبر مذاکره با یحیی را رسانه‌ای کرد.
کد خبر: ۱۲۰۷۲۳۹

در گیر و دار همین اتفاق‌ها خود گل‌محمدی مصاحبه کوتاهی کرد و همه چیز را به آینده و البته مشورت با خانواده‌اش موکول کرد. آینده‌ای که خیلی نزدیک بود و در نهایت به امضای قرارداد با تیم پدیده منجر شد!
از همان زمان که خبر سرمربیگری یحیی در تیم امید منتشر شد، مسؤولان پدیده هم سعی در تکذیب آن داشتند. آنها که به هیچ قیمتی دوست نداشتند سرمربی موفق خودشان، کسی که برای آنها سهمیه آسیا را کسب کرده به راحتی از دست بدهند بلافاصله وارد عمل شدند و شبانه با گل‌محمدی مذاکره و قراردادش را تمدید کردند.
اخباری که از مشهد به گوش می‌رسد این است. شایعه شده که رقم پیشنهادی فدراسیون برای سرمربیگری گل‌محمدی در تیم امید 700 میلیون تومان بوده است این در حالی است که پدیده مبلغی بیش از دو میلیارد تومان را برای یحیی کنار گذاشته بوده است.
نکته دیگری که منتقدان در این زمینه مطرح می‌کنند بازی رسانه‌ای گل‌محمدی است. به عقیده منتقدان یحیی که می‌دانسته مسؤولان باشگاه پدیده به‌راحتی قید او را نمی‌زنند، پالس‌های مثبتی برای هدایت تیم امید فرستاد تا آنها هرچه سریعتر برای تمدید قرارداد اقدام کنند. دلیل منتقدان برای این ماجرا هم این است که تیم امید، یک تیم شکست خورده است که شانسی برای المپیکی شدن ندارد و یحیی باهوش‌تر از آن است که با این دستمزد پایین و در این شرایط بد هدایت تیم امید راقبول کند.
در هر صورت او حالا قراردادش را با پدیده برای 2 فصل تمدید کرده است و در فصل آتی لیگ برتر هم روی نیمکت این تیم مشهدی خواهد نشست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها