دختر جوان پس از آزار جنسی، خودکشی کرد

خودکشی از ترس آبرو

دختر جوان زمانی که برای ملاقات با مادرشوهر آینده‌اش پا در خانه‌ای در غرب تهران می‌گذاشت، نمی‌دانست سناریوی شومی برای او طراحی شده است. پسر جوان با قفل کردن در خانه، دختر 20 ساله را مورد آزار و اذیت قرار داد.
کد خبر: ۱۲۰۶۳۴۲

به گزارش جام‌جم، چندی پیش پرونده‌ای از شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به پلیس آگاهی ارجاع شد که در آن دختر 20 ساله‌ای قربانی جنایت سیاه پسر 27 ساله شده بود. خانواده دختر جوان با حضور در پلیس آگاهی اعلام کردند، دخترشان با خوردن نوشیدنی مسموم خودکشی کرده که با انتقال سریع او به بیمارستان از مرگ نجات پیدا کرده است.
کارآگاهان برای آغاز تحقیقات راهی بیمارستان شده و به تحقیق از دختر جوان پرداختند که او اظهار کرد: بهمن سال گذشته از طریق فضای مجازی با علیرضا آشنا شدم. ابتدا ارتباط ما در حد چند پیام کوتاه بود تا این‌که این ارتباط هر روز بیشتر شد و برای اولین بار در پارکی با یکدیگر ملاقات کردیم. مدتی از آشنایی من و علیرضا گذشت و من در این مدت علاقه شدیدی به او پیدا کردم تا این‌که یک روز علیرضا مدعی شد قصد دارد با من ازدواج کند. مدتی بعد به من گفت که قصد دارد مرا به خانواده‌اش معرفی کند و با این ترفند مرا به خانه‌شان در محدوده فلکه دوم صادقیه برد. به علیرضا اعتماد کامل داشتم و به هیچ عنوان فکر نمی‌کردم او یک روز قصد فریب مرا داشته باشد. زمانی که وارد خانه شدیم متوجه شدم که علیرضا به دروغ مرا به داخل خانه کشانده و خانواده‌اش آنجا نیستند. قصد داشتم از خانه خارج شوم، اما علیرضا در خانه را قفل کرده بود و به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.
مریم درباره اقدام به خودکشی هم گفت: پس از آن ماجرا چند بار با علیرضا صحبت کرده و از او درخواست کردم تا به قول خودش برای ازدواج عمل کند، اما او هر بار بهانه‌ای می‌آورد تا این‌که تلفن همراهش خاموش شد و دیگر پاسخ تماس‌های مرا نداد. از یک سو همه چیز برایم تمام شده بود و از سوی دیگر نیز نمی‌توانستم واقعیت را با پدر و مادرم در میان بگذارم و به همین خاطر تصمیم گرفتم به زندگی‌ام پایان دهم.
کارآگاهان با شناسایی محل سکونت علیرضا در فلکه دوم صادقیه به این محل رفته و روز دوشنبه او را دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند. پسر جوان با مشاهده شاکی و شواهد موجود، به فریب شاکی اقرار کرد.
تحقیقات از متهم در دادگاه کیفری استان تهران ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها