رمضان در رادیو فرهنگ

سحوری، در حوالی قاف و دری به خانه خورشید ویژه‌برنامه‌های رادیو فرهنگ در ماه رمضان هستند.
کد خبر: ۱۲۰۴۸۱۳

به گزارش روابط‌عمومی رادیو فرهنگ به نقل از محمدصادق رحمانیان مدیر رادیو فرهنگ ویژه‌برنامه سحوری از ساعت 3 تا 5 بامداد به موضوع اقتصاد اسلامی در بخش‌های مختلف اقتصاد در اسلام از قبیل کسب روزی حلال، زکات خمس، ربا و ... در سحر‌های ماه رمضان با حضور کارشناسان اقتصاد اسلامی و اخلاق می‌پردازد. تهیه‌کنندگی سحوری را سیدهادی موسوی‌نژاد و امیررضا راز برعهده دارند.
در حوالی قاف ویژه‌برنامه افطار رادیو فرهنگ است که با فضایی عرفانی و ادبی روزه داران را در لحظات پایانی روز برای افطار و ارتباط بیشتر با خداوند متعال آماده می‌کند .
هر روز به شرح و تفسیر دعای روز پرداخته شده و آیاتی از قرآن کریم با مفهوم دعا و نیایش توسط دکتر احمد شفازاده دکترای مطالعات اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
در هر برنامه با یکی از هنرمندان و اهالی فرهنگ درخصوص لحظات معنوی دعا و نحوه ارتباط ایشان با خدا گفت‌وگو می‌شود.
گویندگان: آرزو دهکردی؛ محسن گلزاده، گزارشگر: فاطمه داوودیان، تهیه‌کننده و نویسنده: الهه بیات.
این برنامه باتوجه به زمان اذان مغرب هرروز ساعت 19 و 50 دقیقه روی آنتن می‌رود.
«دری به خانه خورشید» عنوان مجموعه برنامه‌ای است که در شب‌های ماه رمضان از ساعت 23 هر شب به استثنای جمعه‌ها پخش می‌شود. آداب و رسوم روزه‌داری در شهرهای مختلف، رخدادهای ماه رمضان در ادب فارسی، ذکر حالات و خیالات شاعرانه ماه رمضان از موضوعاتی است که در این مجموعه برنامه به سمع و نظر شنوندگان رادیو فرهنگ خواهد رسید.
گوینده این مجموعه برنامه رضا خضرایی و محمد حسینی باغسنگانی نویسنده و تهیه‌کننده این مجموعه برنامه است که از ساعت 23روز 16 اردیبهشت، در اولین شب ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.
رادیو فرهنگ را روی موج اف‌ام ردیف 106مگا هرتز بشنوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها