اکشن ابرقهرمانانه «آونجرز: پایان بازی» در جدول گیشه نمایش سینماهای هند غوغایی به پا کرد. این فیلم در سه روز اول نمایش در این کشور آسیایی موفق به فروش غیرمنتظره 26 میلیون دلاری شد. با این رقم فروش، آونجرز تازه لقب بهترین افتتاحیه یک فیلم هالیوودی در هند را گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۴۵۲۳

اما این اکشن ماجراجویانه نتوانست رکورد بهترین افتتاحیه تاریخ سینمای هند را نیز از آن خود کند. تا امروز «باهوبالی: نتیجه» بهترین افتتاحیه کل تاریخ سینمای هند را به خود اختصاص داده است. این درام دوره‌ای تاریخی که سال 2016 در هند اکران عمومی شد، توانست در سه روز اول نمایش به رقم خیره‌کننده و غیرقابل تصور 60 میلیون دلاری دست پیدا کند.
به این ترتیب، آونجرز: پایان بازی لقب دومین بهترین افتتاحیه تاریخ سینماهای هند را به نام خود زده است. این فیلم را تیم دونفره جو و آنتونی روسو کارگردانی کرده و کمپانی والت‌دیزنی و شرکت فیلمسازی مارول تهیه‌کنندگانش هستند. رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، کریس ایوانر، مارک روفالو، اسکارلت جوهانسن، ساموئل ال جکسن و جرمی رنر بازیگران فیلم هستند. آونجرز تازه در 2845 سالن سینما در هند اکران عمومی شد./ بالیوود هنگاما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها