پسر جوان که در حال مستی دوستش را در مرخصی زندان کشته بود، دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواستند .
کد خبر: ۱۲۰۴۰۱۶

به گزارش جام‌جم، عصر هجدهم تیر ۹۷ جسد پتو پیچ یک پسر جوان در حاشیه زمین فوتبال در خیابان عارف پیدا شد. در بررسی‌ها روشن شد جسد متعلق به پسر ۲۸ ساله‌ای به نام نیماست که با ضربات چاقو کشته شده است. پدر نیما که ساعاتی قبل ناپدید شدن پسرش را به پلیس اطلاع داده بود به سردخانه پزشکی قانونی رفت و پیکر پسرش را شناسایی کرد.
این مرد به پلیس گفت: پسرم چند روز قبل از زندان به مرخصی آمده بود. قرار شد فردا به زندان برگردد به همین خاطر برای تفریح با دوستانش بیرون رفت و دیگر بازنگشت. تا این‌که پلیس جسد او را در پارک پیدا کرد. پسرم از سال‌ها پیش با یکی از دوستانش به نام سیاوش اختلاف داشت. ممکن است سیاوش به خاطر کینه قدیمی که از او به دل دارد، او را کشته باشد. به دنبال اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد سیاوش ردیابی و بازداشت شد. وی که قصد داشت پلیس را گمراه کند سرانجام لب به اعتراف گشود و به قتل اعتراف کرد .
سیاوش دیروز در هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. ابتدای این جلسه پدر و مادر نیما برای سیاوش حکم قصاص خواستند.سپس سیاوش در جایگاه متهم ایستاد و گفت: آن روز نیما به من گفت قرار است فردا به زندان برگردد. او از من خواست تا با هم مشروب بخوریم و خوش بگذرانیم، اما به او گفتم مشروب خورده‌ام، ولی او اصرار کرد. نیما همراه دوست مشترک‌مان به نام مجید به خانه ما آمدند و با هم مشروب خوردیم. دقایقی بعد مجید خانه ما را ترک کرد.تصمیم گرفتم تا به دیدن نامزدم بروم که از شنیدن این تصمیم عصبانی شد و با هم درگیر شدیم‌. او با چاقو خودزنی کرد و یک‌ضربه هم به من زد و من که مست بودم و حالت طبیعی نداشتم چاقو را از دست او گرفتم و چند ضربه به او زدم‌. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها