هوش برتر که این روزها روی آنتن شبکه نسیم رفته، جزو مسابقه‌های بومی است که نمونه خارجی آن را نداریم. همچنین افرادی ویژه و باهوش در این برنامه شرکت می‌کنند و همین باعث شد اجرای کار را بپذیرم.
کد خبر: ۱۲۰۳۵۳۵

به طور کلی از دید من یک برنامه باید یک‌سری استانداردها داشته باشد و بتواند دست کم مخاطب خاص خود را پیدا کند. برنامه باید در حد و اندازه‌ای باشد که دیده شود و بازخورد بگیرد. حتی انتقاد از یک برنامه نیز، نشان از دیده شدن آن دارد. برنامه‌هایی چون جادوی صدا و هوش برتر که من تا به حال اجرا کرده‌ام خارج از این قاعده نیست. بسیاری از مسابقه‌هایی که می‌بینیم تا 70 درصد کپی‌برداری از مسابقات خارجی است، اما این مسابقه بومی است و نمونه خارجی و داخلی ندارد و شکل و شمایلش هم ویژه خودش است. مسابقه هوش برتر چارچوب و محتوای خاصی دارد و نمی‌توان خیلی انتظار داشت با هر نوع شوخی در پی به دست آوردن دل مخاطب باشد. آقای پورمقیمی در اجرا همین قالبی که می‌بیند را از من می‌خواهد. شاید همین موضوع دست و بال من را برای تحرک بیشتر بسته است. دکور خاص برنامه و نورپردازی آن نیز مزید بر علت است چون امکان حرکت در دکور وجود ندارد. بازخوردها، اما نشان می‌دهد که تا‌کنون برنامه موفق بوده و به قول شبکه به برند شبکه نسیم بدل شده است.
قدیمی‌های ما اعتقاد داشتند که دوبلور فقط باید دوبلور باشد و حضور او مقابل دوربین به عنوان بازیگر و مجری به باورپذیری کارش در دوبله خدشه وارد می‌کند، اما من بر این باورم که هنرمند نباید محدود شود و در هر شاخه‌ای که حرفی برای گفتن دارد می‌تواند خود را به چالش بکشد و توانایی‌اش را نشان دهد. بر اساس همین باور در زمینه بازیگری هم فعال بوده‌ و در این سال‌ها در آثاری چون تله‌فیلم مسافر بهشت و سریال آسمان محبوب بازی کرده‌ام. هم‌اکنون در حال بازی در سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری هستم که قصه‌ای دنباله‌دار دارد، کمدی اجتماعی است و با حال و هوای آثار قبلی او مثل قهوه تلخ متفاوت است.


افشین زی‌نوری

دوبلور، مجری و بازیگر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها