شبکه چهار سیما با ویژه‌برنامه چهار قسمتی «یک نمایش یک اندیشه» جشنواره استانی تئاتر «اندیشه مطهر» را پوشش می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۰۳۵۲۶

به گزارش جام‌جم، همزمان با یکصدمین سالگرد تولد شهید مطهری جشنواره استانی تئاتر کوتاه اندیشه مطهر از 8 تا 11 اردیبهشت در فریمان برگزار می‌شود و شبکه چهار سیما بخش‌های مختلف این جشنواره را در قالب یک نمایش یک اندیشه پوشش می‌دهد.
به گفته میثم فرزامی تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه: «یک نمایش یک اندیشه» ویژه جشنواره اندیشه مطهر تولید می‌شود و ما علاوه بر پوشش بخش‌های این جشنواره با مسؤولان برگزاری و کارگردانان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو می‌کنیم.
فرزامی افزود: دکتر جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، محمدرضا محمدی معاون امور هنری و سینمایی اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، عباس صفایی فرماندار فریمان و جواد اشکذری، احسان روحی، عباس جان‌فدا، مهدی حسن‌زاده و شمس‌آبادی از جمله مسؤولان و کارگردانان و نویسندگان تئاتری هستند که در این ویژه‌برنامه با آنها گفت‌وگو می‌شود.
تهیه‌کننده یک نمایش یک اندیشه افزود: اختتامیه این جشنواره را نیز پوشش می‌دهیم و با مهمانان این مراسم به صورت اختصاصی گفت‌وگو خواهیم کرد.
یک نمایش یک اندیشه به همت واحد تولید و فنی شبکه چهار سیما از 9 تا 11 اردیبهشت هر شب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود و ویژه روز اختتامیه 13‌اردیبهشت ساعت 22 و 40 دقیقه روی آنتن می‌رود. جشنواره استانی تئاتر کوتاه اندیشه مطهر از 8 تا 11 اردیبهشت در فریمان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و به همت ستاد برگزاری بزرگداشت شهید مطهری برگزار می‌شود و برگزاری جلسات نقد و بررسی، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی در حوزه اندیشه‌های شهید مطهری و اجرای تئاتر خیابانی از جمله برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها