گزارشی از آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال

شرط حسینی یعنی جدایی مهدی رحمتی؟!

وینفرد شفر دو هفته قبل از مسؤولان باشگاه استقلال خواست تا از همین حالا در نقل و انتقالات فعال باشند و اجازه ندهند مثل فصل گذشته بعضی از بازیکنان کلیدی تیم جدا شوند. در تابستان گذشته با وجود هشدارهای وینفرد شفر مسؤولان وقت استقلال در خواب بودند و در نهایت بعضی از بازیکنان کلیدی تیم از جمله مامه تیام، امید ابراهیمی، مجید حسینی و امید نورافکن جدا شدند و به باشگاه دیگری رفتند.
کد خبر: ۱۲۰۲۳۴۳

شفر در آن روزها معترض بود و تاکید داشت وقتی از مدت‌ها قبل به مسؤولان باشگاه درباره جدایی بازیکنان هشدار داده بود، چرا اقدام اساسی نکردند؟ البته شفر هم سال گذشته دچار اشتباه شد، چراکه خودش پیگیر اتفاقات نبود، ولی امسال او نیم نگاهی به نقل و انتقالات دارد و می‌خواهد به صورت فعال‌تری پیگیر همه چیز باشد. شفر دو هفته قبل از مسؤولان استقلال خواست تا برای تمدید قرارداد بازیکنان اقدام کنند. او فهرستی برای امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال فرستاد که در این فهرست نام بازیکنانی را که خواهان تمدید قراردادشان بود، اعلام کرد.

باشگاه هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده وینفرد شفر چه بازیکنانی را می‌خواهد و روی نام چه بازیکنانی خط قرمز کشیده است. منابع خبری می‌گویند خسرو حیدری جزو بازیکنانی است که به احتمال فراوان قراردادش تمدید نخواهد شد. شایعات درباره آینده مهدی رحمتی هم در استقلال زیاد است. یک منبع آگاه در این باشگاه فاش کرد سیدحسین حسینی از همین حالا برای باشگاه یک شرط گذاشته و آن این است که تضمین دهند او فصل آینده فیکس تیم باشد. با وجود مهدی رحمتی بعید به نظر می‌رسد این شرط او عملی شود و به همین دلیل بعضی‌ها در باشگاه تصور می‌کنند این شرط او یعنی جدایی مهدی رحمتی از استقلال. با این حال بعید به نظر می‌رسد وینفرد شفر قرارداد مهدی را تمدید نکند.از جمله بازیکنان دیگری که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود می‌توان به آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، وریا غفوری، روزبه چشمی و امید نورافکن اشاره کرد. به نظر می‌رسد مشکلی برای تمدید قرارداد این بازیکنان نباشد، چراکه هر کدام از آنها دوست دارند در استقلال بمانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها