: سریال «زیر تیغ» ساخته محمدرضا هنرمند توانست در هفته دوم آذرماه رتبه خود را به صدر جدول ارزشگذاری مخاطبان تلویزیون ارتقائ بخشد.
کد خبر: ۱۲۰۲۱۱

در شرایطی که هر هفته 18 سریال هفتگی پخش خود را از شبکه های مختلف تلویزیون ادامه می دهند، سریال «زیر تیغ» توانست بیشترین مخاطب را از آن خود کند.
به گزارش مرکز تحقیقات صدا و سیما، سریال آلمانی «هشدار برای کبری ±1مثل هفته های گذشته در ردیف دوم قرار دارد.
تعداد بینندگان سریال «کتابفروشی هدهد» هم افزایش یافته ؛ به گونه ای که این سریال هفته دوم آذر ردیف سوم جدول رتبه بندی را به خود اختصاص داده است.
سریال «پرستاران» همچنان پربیننده است. این سریال استرالیایی انتخاب چهارم مخاطبان تلویزیون است و پس از آن سریال «دایره تردید» قرار دارد. در نظرسنجی اینترنتی که مرکز تحقیقات تلویزیون درباره سریال «دایره تردید» انجام داد، مهمترین دلیل بینندگان برای تماشای این سریال ، مهیج بودن موضوعات ، بازی خوب بازیگران ، جدید بودن موضوعات ، آموزنده بودن و غیرقابل پیش بینی بودن حوادث ذکر شده است. در این نظرسنجی همچنین مشخص شده است که بهترین شخصیت سریال «دایره تردید»، «سرهنگ پرتو» است و بعد از او سروان علی هدایت ، بهرام آذرنگ ، دختر پرتو و دکتر پزشکی قانونی قرار دارند. بعد از سریال «دایره تردید» که در ردیف پنجم جدول رتبه بندی قرار دارد، ردیف های 5تا 10به ترتیب به سریال های ماموران مخفی پلیس ، به دنیا بگویید بایستد، جواهری در قصر، عامل ناشناخته و افسران پلیس اختصاص دارد.

باغ مظفر اول شد


در هفته دوم آذر 9 سریال تلویزیونی پخش روزانه داشتند که در این میان سریال «باغ مظفر» توانست ردیف اول را به خود اختصاص دهد.
طبق گزارش مرکز تحقیقات صداوسیما، این سریال توانسته 54.3 درصد رضایت مخاطبان را جلب کند. در این هفته پخش سریال «روز رفتن» هنوز ادامه داشت ؛ این سریال در ردیف دوم رتبه بندی جای گرفت و مجموعه «توی گوش سالمم زمزمه کن» توانست سوم شود.

فیلم هندی رتبه اول را گرفت


در هفته دوم آذر 14 فیلم سینمایی از شبکه های مختلف تلویزیون پخش شد. فیلم هندی «گاهی خوشی گاهی غم » که روز جمعه از شبکه تهران به نمایش درآمد، توانست نظر بینندگان را به خود جلب کند. طی سالهای متمادی و طبق نظرسنجی ها می توان به این نتیجه رسید که فیلمهای هندی (هر چند اکثر آوازها و کلیپ های آنها حذف می شود) بیشترین بیننده را داشته است . چند هفته پیش هم فیلم هندی «دیوانگی» توانست بیشترین درصد آرائ مخاطبان را از آن خود کند. پس از فیلم «گاهی خوشی ، گاهی غم» ردیفهای دوم تا پنجم جدول رتبه بندی به فیلمهای فاز چهارم ، بیس بال ، هالک و فراموش شده اختصاص یافته است.
مرکز تحقیقات صداوسیما 13آذرماه پژوهشی را درباره «شبکه خبر» انجام داد و در آن به ارزیابی نقاط قوت و ضعف این شبکه پرداخت. طبق نظر بینندگان این شبکه برخی از نقاط قوت شبکه خبر عبارتند از: اطلاع رسانی خوب ، خبررسانی سریع ، پخش خبرهای روز، کامل بودن اخبار، داشتن جریان خوب ، تحلیل مسائل سیاسی و... در این پژوهش مشخص شد 45درصد بینندگان این شبکه ، معتقدند شبکه خبر ضعفی ندارد؛ اما گروه اندکی می گویند این شبکه اخبار را سانسور می کند، اجراها خوب نیست ، اخبار تکراری است ، زمان اخبار پزشکی کم است ، اخبار متنوع نیست و...
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها