جمع‌آوری بیش از 5/2 میلیارد تومان پس از تماشای یک فیلم نوستالژیک

کمک«آقاتختی» به سیل زده ها

با همت ورزشکاران و پس از تبلیغات گسترده در فضای مجازی که خود ورزشکاران بانی‌اش بودند، چهارشنبه‌شب یک اتفاق جالب افتاد. اتفاقی که باعث شد تا بیش از 25 میلیارد و 300 میلیون ریال برای کمک به سیل‌زده‌ها جمع آوری شود. آن هم در اکران فیلم جهان پهلوان تختی.
کد خبر: ۱۲۰۲۱۰۲

در این مراسم که سید‌رضا صالحی امیری، بهداد سلیمی، علیرضا حیدری، حسن رنگرز، حمید سوریان، مجتبی جباری و تعداد دیگری از چهره‌های ورزشی حضور داشتند، علیرضا حیدری در اقدامی ارزشمند، قول داد مدال برنز المپیک آتن خود را با قیمت پایه ۳۲۰ میلیون تومان به حراج بگذارد. همچنین ۸۰ میلیون تومان کمک‌های غیر‌نقدی شامل کنتورهای برق و... جمع آوری شد. یک بلیت سینما به مبلغ ۳۰ میلیون تومان توسط مهدی محمدنبی یکی از اعضای هیأت‌مدیره پرسپولیس خریداری شد. همچنین تعدادی از حاضران بلیت‌هایی به مبالغ ۹، ۱۲ و ۱۳ میلیون تومان خریداری کردند. در ادامه این مراسم، شرکت‌کنندگان از مبلغ ۲۲ هزار تومان تا پنج میلیون تومان و کسبه و تجار بازار از ۱۵ تا ۶۰ میلیون تومان به این حرکت مردمی و خداپسندانه کمک کردند و جمع کمک‌های مردمی به ۲۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال (۲ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان) تا لحظه تنظیم خبر رسید. همچنین مسؤولان برگزاری این همایش اعلام کردند؛ در ابتدای هفته آینده جزئیات رسمی ارقام جمع آوری شده اعلام خواهد شد. این مراسم به همت کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان، سازمان هلال احمر، کمیسیون ملی یونسکو، بنیاد فارابی و بازار بزرگ ایران برگزار شد و پس از پایان مراسم گلریزان برای کمک به هموطنان سیل‌زده، فیلم «غلامرضا تختی» اکران شد.

بهداد سلیمی: امیدوارم مشکل هموطنان سیل‌زده خیلی زود حل شود
با بهداد سلیمی که خودش در این مراسم حضور داشت تماس گرفتیم تا از او درباره تماشای فیلم و این حرکت زیبا که انجام شد سؤال کنیم.
بهداد از مراسمی که برگزار شد بگو. چطور بود؟
یک کار خیلی خوب. خیلی‌ها دور هم جمع شدیم هم فیلم را تماشا کردیم و هم کمک‌هایی که هم نقدی بود و هم غیرنقدی را به مردم سیل‌زده اهدا کردیم.
شما به عنوان نماینده وزنه‌برداران در این مراسم بودید. چقدر کمک شد؟
خب، فدراسیون وزنه‌برداری که سه روز را مشخص کرد تا وزنه‌برداران کمک‌های خودشان را تقدیم کنند. رقم کلی جمع شده توسط همه ورزشکاران که مشخص است. امیدوارم مردم عزیز سیل‌زده‌مان به‌زودی از اتفاقی که برایشان افتاده رها شوند و خیلی زود به زندگی عادی‌شان برگردند.
فیلم چطور بود؟
قطعا روی این فیلم کار شده بود. به هر حال آقا تختی از اسطوره‌های ورزش ایران است. تبریک می‌گویم به همه عوامل سازنده این فیلم و دست مریزاد.

مرتضی رضایی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها