مربی پرسپولیس از پیگیری مطالباتش توسط وکیل خود می گوید

برانکو رفتنی است؟

یک جمله از سوی جعفر کاشانی رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس کافی بود تا آتش اختلاف میان برانکو و باشگاه شعله بگیرد. این اختلاف به تیم هم کشیده شد و سیدجلال حسینی بعد از پیروزی مقابل سایپا حسابی از خجالت هیات‌مدیره و بخصوص رئیس هیات‌مدیره درآمد.
کد خبر: ۱۲۰۲۰۳۸

تکذیب این جمله از سوی کاشانی و حرف‌های ا‌میدوار کننده بعدی هم آنقدر دلگرم‌کننده نبود که مرد کروات آرام بگیرد. او که برنده جنگ خونین با کی‌روش بود و رقیب را از خاک مبارزه خارج کرد و در ایران تنها شد، حالا به افق‌هایی نگاه می‌کند که کسی توان دیدن آن را ندارد.
او دیروز به جلسه هیات‌مدیره باشگاه رفت. کاشانی به او انگشتری هدیه داد که می‌توانست یخ روابط دوجانبه را بشکند؛ اما او فقط به یک تشکر خالی اکتفا کرد.
اما آنچه هواداران را نسبت به اتفاقات مربوط به برانکو نگران می‌کند، نه رابطه سرد و بی‌روح او با هیات‌مدیره و به‌خصوص رئیس هیات‌مدیره که رابطه‌اش با باشگاه پرسپولیس است. آن هم در این شرایط حساس که پرسپولیس در 3 جام، بختی جدی دارد. او دیروز به جلسه هیات‌مدیره رفت و در زمان کمی که برای جلسه گذاشته بود، فقط درباره مسائل مالی و طلبش از باشگاه حرف زد.
برانکو سپس به تمرین تیم رفت. بخش خطرناک ماجرا، حرف‌هایی بود که او در حضور خبرنگاران زد. درباره طلبش گفت و این‌که باشگاه وظایفش را درباره او انجام نداده است. او البته تیر خلاص را هم وقتی شلیک کرد که گفت:‌ وکیلم پیگیر طلبم از باشگاه هست و به‌زودی مشخص می‌شود که چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
برانکو: منتظر باشید ببینید چه اتفاقاتی می‌افتد
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از حضور در جلسه صبحگاهی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه و در حاشیه تمرین دیروز تیمش گفت: وقت کمی برای جلسه داشتیم چون باید به تمرین می‌آمدم. ما در مورد مسائل مالی صحبت کردیم و همان‌طور که می‌دانید شرایط خوب نیست. از طرفی باشگاه از بازیکنان و تیم می‌خواهد صبور باشند تا در فرصت کوتاهی مشکل را حل کنند.
وی در واکنش به این‌که در مورد مسائل مالی دو نامه به باشگاه داده است و آیا بعد از نامه سوم قطع همکاری صورت می‌گیرد، اظهار کرد: به‌هرحال وکیل من در این خصوص اقدام کرده و موضوع در حال پیگیری است. همان‌طور که من وظایفی دارم، آنها نیز وظایفی در قبال من دارند. حالا بعدا خواهیم دید چه می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره هدیه جعفر کاشانی گفت: بابت انگشتر قشنگی که آقای کاشانی به من داد، تشکر می‌کنم. یک انگشتر نقره بود که نگین فیروزه داشت.
برانکو درباره دیدار برگشت مقابل الاهلی عربستان با اشاره به این‌که آنها فوساتی را اخراج کرده‌اند و با سرمربی جدیدشان مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند، گفت: این‌که مربی‌شان را تغییر داده‌اند، گاهی وقت‌ها بسیار خوب است و گاهی خوب نیست. معمولا وقتی مربی عوض می‌شود در یکی دو بازی اول خیلی خوب هستند، چون انگیزه‌ها جدید است و مربی جدید سعی خواهد کرد به بازیکنان خودشان را نشان بدهد. امشب (دیشب) هم بازی آنها را خواهیم دید که با الوحده بازی دارند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط مصدومان تیمش نیز گفت: بجز بودیمیر که آماده نیست و مقابل پیکان ضربه خورد، یک مقدار هم با نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا مشکل داریم که البته آنها می‌رسند و مشکلی نیست.

پرسپولیس بدون 4 بازیکن به دبی رفت
کاروان پرسپولیس دیشب برای برگزاری دیدار برگشت مقابل الاهلی راهی امارات شد.
سرخپوشان که هفته گذشته با برتری دو گله مقابل الاهلی عربستان به جدول لیگ قهرمانان بازگشتند، در شرایطی دیشب برای بازی برگشت مقابل این تیم عربستانی به امارات رفتند که برانکو با اعلام فهرست تیمش، نام چهار بازیکن را خط زد.
طبق اعلام برانکو ایوانکوویچ؛ ابوالفضل درویش‌وند، احسان حسینی و سعید حسین‌پور به همراه شایان مصلح مصدوم، در این سفر تیم را همراهی نخواهند کرد.
پرسپولیس امروز اولین تمرین خود را در دبی برگزار می‌کند. بازی الاهلی ـ پرسپولیس ساعت 19 و 30 دقیقه دوشنبه همین هفته در ورزشگاه آل مکتوم دبی برگزار خواهد شد.

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها