همه سوژه دارند و پیگیر گزارش‌هایشان هستند، اما آخرش با هماهنگی جناب دبیر تصمیم گرفته می‌شود چه سوژه‌هایی برسد به امروز و چه سوژه‌هایی در صف انتظار بماند و در روزهای آینده منتشر شود. خب... رسیدن به همین جا هم مرحله مهمی است. این‌که سوژه‌ها غربال شوند و تکلیفشان روشن شود. بعضی‌هاشان حذف شوند و بعضی‌هاشان هم با همفکری همه گروه چکش بخورند و بشوند یک سوژه جذاب و خواندنی. روز گذشته هم مثل هر روز تمام این مراحل را گذراندیم و رسیدیم به همین جایی که الان شما چهار صفحه فرهنگی روزنامه به دستتان رسیده و مشغول خواندنش باشید. برویم ببینیم امروز برایتان چه داریم و بچه‌های فعال و پرانرژی گروه فرهنگی چه کرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۰۰۸۴۴

در صفحه 9 گزارشی داریم از سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن که اکنون در تهران در حال برگزاری است و حافظان را از کشورهای اسلامی مختلف به ایران کشانده است و محمدصادق علیزاده دبیر گروه فرهنگ و هنر که بر خلاف اغلب دبیرها خودش حسابی دست به قلم است و تقریبا هر روز علاوه بر ساماندهی صفحه‌ها و سوژه ها، مطلب هم می‌نویسد، امروز رفته سراغ همین مسابقات بین‌المللی برایمان از این نوشته که در این دوره از رقابت حافظان و قاریان قرآن
چه خبر است و این رویداد چگونه پیش می‌رود. در همین صفحه 9 گزارش جذاب علیزاده را بخوانید.
در صفحه 10 هم آذر مهاجر، همان خبرنگار معروف حوزه کاغذ رفته سراغ فرهنگ ترکمن و درباره این موضوع با یوسف قوجق حرف زده، نویسنده‌ای که خودش متعلق به این فرهنگ است و درک خوبی از آن دارد و البته بهتر از هر کسی می‌تواند در معرفی آن به جامعه در قالب داستان فعالیت کند. قوجق که البته طی سال‌های گذشته چنین فعالیت‌هایی داشته و تمام تلاش خود را برای معرفی فرهنگ تـــرکمن به کار بستـــه در این باره با مهاجر مفصل حرف زده است.
«متری شیش و نیم» را دیده اید؟ آخرین ساخته سعید روستایی، کارگردان جوانی که با فیلم اولش «ابد و یک روز» توانسته بود موفقیت‌های بسیاری کسب کند. علی رستگار سینمایی مان امروز رفته سراغ این فیلم و به بهانه رسیدن مخاطبانش به یک میلیون نفر همه خوبی و بدی‌های این اثر سینمایی را بررسی کرده است. می‌توانید در صفحه 11 تحلیل‌های رستگار را بخوانید و ببینید نظرات شما چقدر به او نزدیک است.
کیکاووس خان زیاری، عشق سینمای جهان هم امروز برایتان صفحه جذابی تدارک دیده که البته در همان نگاه اول عکس بازیگران سیاهپوست درآن بیش از هر چیزی به چشم می‌آید و نشان می‌دهد او این بار زده به دل هالیوود و اتفاقات سینمایی‌اش. بخوانیدو ببینید چه خبر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها