حامد همایون خیلی زود مطرح شد، خیلی زود به اوج رسید و اکنون خیلی زود در ورطه رفتن به انزوا افتاده است. او نماد واقعی یکشبه ره صد‌ساله را طی کردن است. از انتشار نخستین قطعه‌اش به عنوان خواننده تا برگزاری نخستین کنسرتش بیشتر از چند ماه طول نکشید و در همان نخستین ماه‌های فعالیتش، رکورد برگزاری کنسرت در ایران را شکست.
کد خبر: ۱۱۹۶۸۵۴



سیدحامد محمودزاده، جوانی با‌استعداد در شیراز بود که در کمترین زمان ممکن و با حمایت‌های شرکت «ترانه شرقی» با مدیریت محسن رجب‌پور به حامد همایون تبدیل شد. محمودزاده خیلی زود تحت عنوان برند «حامد همایون» که متعلق به رجب‌پور بود معروف شد و درآمدهای میلیاردی برای شرکت به ارمغان آورد.شرکت صاحب برند حامد همایون مدعی است این خواننده در پنج ماه نخست سال گذشته حدود 230 سئانس اجرا داشته است و همین مسأله رکوردی برایش محسوب می‌شود. حامد همایون اما اکنون دیگر فروغ گذشته را ندارد. او سال 97 روزگار تیره‌ای را سپری کرد و دیگر خبری از اجراهای پرتعداد و رکوردشکنی‌ها نبود.
رجب‌پور (مدیر شرکت ترانه شرقی) تصمیم گرفت نگذارد سال 97 خیلی هم برای خود و خواننده‌اش کم‌فروغ باشد. او برای 17 اسفند برنامه‌ای ریخت تا طی دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی خواننده‌اش را به صحنه بفرستد.
بلیت فروشی این دو سئانس از حدود دو ماه پیش آغاز شد، اما دیگر خبری از پایان بلیت‌ها در کمتر از چند دقیقه یا چند ساعت نبود. حتی اگر قبول کنیم که بلیت‌های این کنسرت به صورت واقعی به فروش رفته‌اند، باز هم فروش بلیت‌های دو سئانس در حدود دو ماه نشان از افول واقعی برند حامد همایون دارد. این خواننده تا همین یک‌سال پیش بلیت‌هایش کمیاب می‌شد.
رجب‌پور اما از همان ابتدا تلاش کرد توجه همه را به کنسرت اسفند حامد همایون جلب کند. او حتی بخش زیادی از بلیت‌فروشی سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر را برای سایتش به ارمغان آورد. این اتفاق باعث می‌شد مخاطبان اجراهای جشنواره موسیقی فجر خواسته یا ناخواسته وارد سایتی شوند که در راس آن بلیت‌های کنسرت حامد همایون به فروش می‌رسید و این نوعی تبلیغ بدون هزینه برای فروش بلیت‌های حامد همایون بود.
در این میان اما صاحب برند حامد همایون محصولات جدیدی در راه دارد که سعی در وارد کردن آنها به بازار موسیقی دارد. در همین اجرای اخیر حامد همایون هم تلاش شد دو محصول جدید شرکت «ترانه شرقی» به مخاطبان معرفی شوند. حامد همایون وقتی روی صحنه داشت خوانندگان جدید محسن رجب‌پور را به حاضران در سالن معرفی می‌کرد؛ در واقع مشغول معرفی جانشینانش بود. چرا که با آمدن محصولات جدید شرکت ترانه شرقی و البته محصولات جدید دیگر شرکت‌ها، دیگر جایی برای محصولی به نام حامد همایون باقی نمی‌ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها