مرتضی تبریزی، مهاجم استقلال با هزار آرزو به استقلال آمد. او در چند سال گذشته تا مرز حضور در این باشگاه پرطرفدار آمد، ولی هر بار ذوب‌آهن این بازیکن را حفظ کرد و اجازه نداد عازم تهران شود.
کد خبر: ۱۱۹۵۹۹۷

امسال دیگر مرتضی نمی‌خواست در ذوب‌آهن بماند و سرانجام پس از رایزنی‌های باشگاه استقلال و رضایت اصفهانی‌ها، عازم تهران شد. او در تیم سابقش گل‌های مهمی می‌زد و به همین خاطر استقلالی‌ها توقع داشتند تا در تیم آنها هم خوش بدرخشید. تبریزی اما در ورود به تیم تبدیل به وینگر چپ شد و در ادامه حتی در خط حمله استقلال هم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. مرتضی تبریزی در جمع آبی‌ها فرسنگ‌ها با دوران اوجش در ذوب‌آهن فاصله داشته است.
او در استقلال شانس بازی ندارد و حالا شایعاتی درباره بازگشتش به اصفهان شنیده می‌شود. استقلالی‌ها در سال‌های گذشته بازیکن مشابه تبریزی خریدند و وقتی جواب نگرفتند نیم‌فصل آنها را رد کردند. بختیار رحمانی و حسن بیت سعید از جمله این بازیکنان بودند. حالا ممکن است این اتفاق برای تبریزی هم رخ دهد. هر چند باشگاه استقلال شایعات درباره جدایی این بازیکن را تکذیب کرده و خود مرتضی هم گفته این شایعات صحت ندارد، ولی خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که مرتضی شدیدا از وینفرد شفر دلخور است. گویا سرمربی استقلال در محفلی دوستانه به انتقاد از کیفیت تبریزی پرداخته و گفته او توانایی چندانی ندارد. این حرف‌ها به گوش مرتضی رسیده و به همین خاطر دل پری از وینفرد شفر دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها