جزئیات شهادت 3 مامور مرزبانی در میرجاوه

آخرین عملیات در سیلاب

پیکرسه سرباز مرزبان گرفتار شده در سیلاب میرجاوه با تلاش تیم‌های امدادی پیدا شد . ظهر دیروز پیکر سه مرزبان با حضور فرمانده مرزبانی تشییع و به زادگاهشان منتقل شد. به گزارش جام‌جم، همزمان با بارندگی‌های ظهر شنبه در استان سیستان و بلوچستان و جاری شدن سیل، برجک دو پاسگاه ۹۳ در منطقه «تهلاب» هنگ مرزی شهرستان میرجاوه در محاصره سیلاب قرار گرفت و در این میان یکی از سربازان که قصد داشت از میان آب عبور کند،در سیل گرفتار شد.
کد خبر: ۱۱۹۵۵۳۲

سرباز دیگر که شاهد این حادثه بود، برای نجات همرزمش وارد آب شد که خودش هم گرفتار شد. همین موقع افسر درجه‌دار حاضر در برجک که متوجه گرفتار شدن دو سرباز در میان سیلاب شده بود، برای نجات آنها وارد عمل شد که وی نیز گرفتار سیلاب شد. با وقوع این حادثه، نیروهای مرزبانی و سپاه، نیروهای امدادی و تیم‌های غواصی هلال احمر و مرزنشینان با مدیریت فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در محل حاضر و به‌صورت هوایی و زمینی جست‌وجو در منطقه را آغاز کردند.
تلاش‌های گروه‌های امدادی برای یافتن سه مرزبان گرفتار در سیلاب ادامه داشت تا این‌که پیکر گروهبان یکم محمد نوری اهل شهرستان زابل در همان ساعات اولیه پیدا شد. اما غواصان و تیم‌های امدادی همچنان در جست‌وجوی دو سرباز گمشده دیگر سیلاب بودند تا این‌که بامداد یکشنبه پیکر دو غرق شده دیگر به نام مجتبی یزدان‌پناه و علی هلاکویی نیز پیدا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها