کشتی‌گیر قاتل تسلیم شد

جوان کشتی‌گیر که بر سر جای پارک خودرو، راننده‌ای راکشته و متواری بود، زمانی که پی‌برد برادرش به خاطر شباهت به وی بازداشت شده، تسلیم پلیس شد.
کد خبر: ۱۱۹۵۳۴۵

به گزارش جام‌جم، بیست و یکم مهر امسال راننده 35 ساله‌ای در پی درگیری خیابانی بر سر جای پارک، مقابل ایستگاه متروی آزادگان تهران با ضربه چاقو زخمی شد و در بیمارستان فوت کرد. بعداز یک ماه پسر جوانی که شاهدان مشخصات او را به پلیس داده بودند در خانه‌ای در محله یافت‌آباد بازداشت شد. او مدعی بود که قاتل نیست و به خاطر شباهتش به برادرش که جنایت را انجام داده اشتباهی بازداشت شده است. این در حالی بود که ششم آذر امسال قاتل فراری متوجه دستگیری برادرش شد و خود را به پلیس تهران تسلیم کرد. دو برادر روز چهارشنبه برای ادامه تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند‌. برادر بزرگ‌تر به بازپرس سجاد منافی‌آذر گفت: من فقط به خاطر شباهتم به برادر کوچک‌ترم که این جنایت را انجام داد، بازداشت شدم و در قتل نقشی نداشتم.
در ادامه محمد - متهم به قتل -به بازپرس پرونده گفت: هشت سال است که در رشته کشتی آزاد فعالیت دارم و چند بار در مسابقات قهرمانی رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردم. خودم را برای شرکت در مسابقات انتخابی کشوری در رشته کشتی آزاد آماده می‌کردم که این جنایت رخ داد و زندگی‌ام عوض شد‌. روز حادثه بعد از پایان کارم سوار خودرو شدم تا به دندانپزشکی بروم که ابتدا در خیابان به طور سطحی با مینی‌بوسی تصادف کردم و در ادامه در نزدیکی محوطه متروی ایستگاه آزادگان با راننده خودروی پژو 405 که بد رانندگی می‌کرد و سد راه بود دعوایم شد‌. او چاقو داشت و به من حمله کرد. چند راننده دیگر نیز به حمایت او وارد دعوا شدند.
متهم به قتل ادامه داد: مقتول که راننده خودروی تیبا بود آمد و با چوبی که در دست داشت، وارد دعوا شد. چاقوی راننده پژو افتاد و آن را برداشتم تا آنها را بترسانم که نفهمیدم چطور با آن چاقو ضربه‌ای به سینه مقتول زده شد‌. ترسیدم و با سوار شدن به خودرو فرار کرده و به خانه‌مان رفتم. ماجرا را به برادر بزرگ‌ترم گفتم و او رفت از وضع مرد زخمی خبر بیاورد. از ترس، مدارک شناسایی، پول و کیسه خواب برداشتم و زمانی که برادرم از بیمارستان خبر داد راننده فوت شده سوار اتوبوس شده و به شهر قم رفتم. عذاب وجدان داشتم، در بوستان‌ها و خیابان‌ها می‌خوابیدم. وقتی فهمیدم برادرم به خاطر شباهتش به من اشتباه بازداشت شده، خود را به پلیس تسلیم کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها