مادر و خواهرزاده‌های مردی که در پنت‌هاوس ولنجک توسط وحید مرادی به قتل رسیده بود، با گذشت هفت ماه از جنایت و کشته شدن قاتل در زندان، از دریافت دیه خودداری کردند.
کد خبر: ۱۱۹۵۳۴۳

به گزارش جام‌جم، شامگاه 26 اردیبهشت امسال وحید مرادی که سوابقی در زمینه شرارت داشت و آخرین بار با سپردن 400 میلیون تومان وثیقه به دادگاه، از زندان آزاد شده بود به مهمانی شبانه دوستش حسین در پنت‌هاوس او در ولنجک رفت. وحید در حالی که مست بود هنگام پخش لایو اینستاگرام از حضورشان در آن مهمانی توسط حسین، با وی درگیر شد و او را با ضربه‌های چاقو کشت و دو خواهرزاده او را نیز زخمی کرد. متهم بعد از دستگیری در زندان رجایی‌شهر کرج در جریان درگیری با چند زندانی به قتل رسید.
پس از هفت ماه از قتل حسین، مادرش که تنها اولیای دم بود و دو خواهرزاده مقتول که در روز جنایت از سوی قاتل زخمی شده بودند با حضور نزد مرادی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران گفتند چون قاتل در زندان کشته شده دیگر حاضر به دریافت دیه از خانواده او نیستند. بنابراین با انصراف آنها از دریافت دیه، پرونده این جنایت در دادسرا بسته شد.
این در حالی است که با دستگیری چند نفر در درگیری منجر به قتل وحید در زندان رجایی‌شهر کرج آنها همچنان جنایت را برگردن یکدیگر می‌اندازند و هنوز مشخص نیست ضربه کدام‌یک از آنها باعث مرگ این زندانی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها