سپاهان سرانجام بعد از 18 بازی باخت

تبریز؛ قتلگاه بزرگان

تراکتورسازی تبریز دیروز موفق شد بزرگ‌ترین بازی هفته را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود تمام کند. تراکتور در حضور 55 هزار تماشاگر پرشور تبریزی میزبان سپاهان بود؛ تیمی که در 18 بازی قبلی خود در این فصل لیگ برتر شکستی نداشت.
کد خبر: ۱۱۹۵۰۰۷

تراکتورسازی در شرایطی این پیروزی را به دست آورد که اشکان دژاگه، یکی از بهترین‌ بازیکنان‌‌های خود در این فصل را در اختیار نداشت.
مهدی مهدی‌پور با یک ضربه ایستگاهی بی‌نقص گل اول تراکتور را در دقیقه 38 به ثمر رساند و آنتونی استوکس هم از روی نقطه پنالتی (در دقیقه 73) گل دوم تراکتورسازی را زد تا برد شیرین قرمزها در تبریز شیرین‌تر شود. این برد تراکتور موجب شد سپاهان، تیم بی‌شکست لیگ برتر هم شکست بخورد. تنها خط تیره جدول لیگ برتر مقابل نام سپاهان در ستون شکست‌ها بود که این بازی آن را پاک کرد. سپاهان با این شکست از صدر جدول به رده سوم سقوط کرد. البته سپاهان یک بازی کمتر دارد که باید آن را مقابل ذوب‌آهن انجام دهد.
شکست سپیدرود در بازی بحران‌زده‌ها
سپیدرود رشت و استقلال خوزستان دو تیم بی‌مربی و بحران زده در رشت برابر هم قرار گرفتند که این بازی در شرایطی که با یک گل به سود میزبان در جریان بود، با برتری 2 بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید. این نتیجه موجب شد سپیدرود هم در کنار استقلال خوزستان، گزینه جدی سقوط به دسته اول شود.
پدیده در رده دوم
پدیده در خانه پیکان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید؛ اما همین یک امتیاز هم نماینده مشهد را به رده دوم آورد تا با یک بازی بیشتر بالاتر از سپاهان قرار بگیرد.
تساوی نساجی در مسجدسلیمان
نساجی که با جلالی نتایج خوبی نمی‌گرفت، بعد از برد مقابل فولاد، دیروز هم تا دقیقه 90 در برابر میزبانش نفت مسجدسلیمان بانتیجه 2برصفر پیش بود؛ اما در نهایت تعجب این برتری به تساوی 2 - 2 تبدیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها