واکنش سیدجلال به رای مردم در برنامه 90

مردم شرمنده‌ام کردند

بازهم نظرسنجی برنامه 90 و بازهم اقتدار سیدجلال حسینی. او بار دیگر توانست در این نظرسنجی نفر اول شود. سوال برنامه 90 این بود که بهترین بازیکن بالای 30 سال ایران چه کسی است؟
کد خبر: ۱۱۹۴۵۴۱

خیلی‌ها هم به سیدجلال حسینی رای دادند. در این نظر سنجی بازیکنانی چون مهدی رحمتی، امید ابراهیمی، وریا غفوری، وحید امیری، اشکان دژاگه، امین قاسمی‌نژاد و کمال کامیابی‌نیا هم حضور داشتند و در نهایت سیدجلال عنوان اول را مال خود کرد.
در این نظرسنجی وریا غفوری موفق شد عنوان دومین بازیکن برتر را مال خود کند. بعد او هم مهدی رحمتی کاپیتان استقلال قرار گرفت. امید ابراهیمی، شاکان دژاگه، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا و امین قاسمی‌نژاد هم به ترتیب در رده‌های بعدی قرار گرفتند. سیدجلال موفق شد بیش از 50 درصد آرا را مال خود کند.
حسینی بعد از این اتفاق می‌گوید: «ابتدا باید بگویم از این‌که در نظرسنجی بودم و کنار چنین بازیکنانی قرار گرفتم بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم. به هر حال هر کدام از بازیکنانی که در نظرسنجی بودند، جزو بهترین‌های فوتبال ایران هستند. برای من هم واقعا فرقی نداشت اول شوم یا نه؟ مهم این بود که حضور در این نظرسنجی برایم افتخار بود.» او به رای هواداران اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد: «باید آنها تشکر کنم که به من رای دادند. بارها این اتفاق افتاده است و هر بار من را شرمنده خودشان کرده‌اند. فقط دوست دارم که این حمایت آنها را در زمین بازی با بازی‌های خوب جبران کنم.» کاپیتان قرمزها حرف‌های خود را این‌طور تمام می‌کند: «هر گاه انتخابی با رای و نظر مردم صورت بگیرد، قابل احترام است و باید به آن احترام گذاشت و من به همین دلیل از کسانی که به من رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم. فقط از کسانی که این رای را به من دادند، ممنون هستم و امیدوارم در ادامه راه هم بتوانم باعث خوشحالی هواداران باشم.»
سیدجلال در اکثر نظرسنجی‌های 90 هرگاه حضور داشته پیشتاز بوده است. او بین طرفداران محبوبیت خیلی زیادی دارد و بی‌شک رکوردار برنده شدن در این برنامه است. تا به حال سابقه نداشته بازیکنی به اندازه او در نظرسنجی‌های برنامه 90 پیشتاز باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها