بازفت بهشت بام ایران در چهارمحال و بختیاری این روزها پذیرای گردشگران زمستانی است .
کد خبر: ۱۱۹۴۴۳۸
بازفت بهشت گردشگری بام ایران

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، گردشگرانی که می خواهند رودخانه زاینده رود را در کنار جنگلهای زاگرس به تماشا بنشینند .

تونل کوهرنگ، آبشار تونل کوهرنگ، چشمه دیمه، فضاها و سکونتگاه های عشایری، ارتفاعات زردکوه بختیاری، آبشار شیخ علیخان، جنگل های بازفت، ایلراه پلکانی، پل خدا آفرین از جاذبه های دیدنی طبیعی شهرستان کوهرنگ و بخش بازفت در فصل زمستان است .

یکی دیگر از مناطقی که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است عبور از گذرگاه دیرین بخش بازفت به شیوه سنتی است . در این شیوه مردم بخش بازفت با استفاد ه از " کلک های پوستی " -کلک های دست ساز بادی - مسافران را از روی رودخانه عبور می دهند .

شهرستان کوهرنگ، از شهرستان های هفتگانه استان چهارمحال و بختیاری در شمال این استان است که مرکز آن ( شهر چلگرد ) در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد ( مرکز استان ) واقع گردیده است.

شهرستان کوهرنگ که در تمام فصول سال زیبایی ها و جاذبه های خاص خود را دارد، از زیباترین و خوش آب و هواترین مناطق استان چهارمحال و بختیاری و یکی از زیباترین شهرستان ها و مناطق کشور است.

این شهرستان به خاطر وجود نعمت های خدادادی و جاذبه های طبیعی و اکوتوریسیم، سالانه پذیرای گردشگران و مسافران زیادی از سرتاسر کشور است.

هم اکنون منطقه بازفت باداشتن جاذبه های گردشگری به ویژه برف در گردنه های تاراز وچری میزبان گردشگران از استان های مختلف است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها