انتخابی که لو رفت!

مودریچ؛ برنده توپ طلا 2018

اسکای ایتالیا مدعی شد لوکا مودریچ فردا به عنوان برنده توپ طلا معرفی خواهد شد. مودریچ پیشتر برنده عنوان بهترین بازیکن یوفا و فیفا شده و به نظر می‌رسد بیش از دیگر بازیکنان شانس برنده شدن توپ طلا را داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۹۴۰۲۹

او با رئال‌مادرید قهرمان چمپیونزلیگ شد و با تیم ملی کرواسی در یک جام‌جهانی استثنایی نایب‌قهرمان شده است. او همچنین عنوان بهترین بازیکن جام‌جهانی را نیز به خود اختصاص داد.
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره یوونتوس نیز دیگر بازیکنی است که از شانس بالایی برای توپ طلا برخوردار است؛ اما او با وجود درخشش در فصل قبل لیگ قهرمانان و همین طور این فصل، بختی ندارد چون دیگر حمایت رئال‌مادرید را پشت سر خود نمی‌بیند.
آنتوان گریزمان، رافا واران و کیلیان امباپه، ستاره‌‌های تیم ملی فرانسه نیز از جمله بازیکنانی هستند که به عنوان مدعی این عنوان شناخته می‌شوند. با وجود این، اسکای ایتالیا نام برنده و نفر پس از آن را فاش کرد: مودریچ برنده توپ طلا و رونالدو نفر دوم.
طبق ادعای اسکای ایتالیا، رونالدو و گریزمان در این مراسم شرکت نخواهند داشت.
در حقیقت این دو معتقدند شایسته کسب توپ طلا بودند و برای نشان دادن اعتراض خود در این مراسم شرکت نمی‌کنند. همچنین اسکای مدعی شده کیلیان امباپه، عنوان کوپا (بهترین بازیکن زیر 21 سال جهان را از آن خود خواهد کرد و مارتا، ستاره فوتبال بانوان برزیل، عنوان بهترین بازیکن زن جهان را به خود اختصاص خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها