سارق سابقه‌دار هنگام سرقت از حسینیه‌ای در تهران بر اثر حادثه‌ای حلق‌آویز شد و جان باخت.
کد خبر: ۱۱۹۴۰۱۰

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته یکی از مسؤولان حسینیه‌ای درجنوب غرب پایتخت با پلیس تماس گرفت و از کشف جسد مردی که به نردبام چوبی آویزان بود، خبر داد. ماموران اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شده و با وسایل سرقت از جمله پیچ‌گوشتی و چاقو و ... داخل کیفی در آنجا رو‌به‌رو شدند. دو پله نردبام چوبی هم شکسته شده بود. با کشف وسایل همراه این مرد به نظر می‌رسید که او برای سرقت به آنجا رفته که دچار حادثه مرگبار شده است. او با طنابی قصد ورود به داخل حسینیه در طبقه اول ساختمان را داشته که گرفتار حادثه شده بود .
در جریان تحقیق ازساکنان ساختمان پنج طبقه و مسؤولان حسینیه مشخص شد چند بار پول‌های موجود درحسینیه سرقت شده و ماجرای آن را به پلیس خبر داده‌اند. همچنین معلوم شد سرقتی از مهدکودکی که در طبقه پنجم این ساختمان بوده نیز رخ داده بود .
ماموران در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه متوجه شدند مرد فوت شده ساعاتی پیش از این‌که افراد برای اقامه نماز مغرب و عشاء وارد حسینیه شوند به آنجا راه پیدا کرده و می‌خواسته از آنجا سرقت کند که موفق نشده و جانش را از دست داده است. او که سابقه سرقت در پرونده‌اش را داشت، به علت شکستن پله‌های نردبام و گره خوردن طناب به دور گردنش حلق‌آویز شده و جانش را از دست داده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها