استقلال- ذوب‌آهن؛ آیا این بازی دستخوش اختلافات 2 کاپیتان استقلالی خواهد شد؟

دوئل رحمتی - منصوریان

شاید سیدمهدی رحمتی آنقدر اعتماد به نفس داشته باشد که در برنامه 90 بگوید کوچکترین مشکلی با قلعه‌نویی نداشته؛ اما فوتبال ایران از یاد نمی‌برد روزهایی را که این مربی با تیم‌های مختلف در برابر استقلال قرار می‌گرفت و برای برد در برابر استقلال مشت گره می‌کرد و رحمتی بازی را به دلیل اعتراض به مربی حریف به هم می‌ریخت...
کد خبر: ۱۱۹۳۶۶۱

حالا اوضاع فرق کرده... مهدی رحمتی معتقد است پخته‌تر شده و اختلافاتش را با اهالی فوتبال کنار گذاشته؛ اما مگر می‌شود از یک فصل نیمکت‌نشینی به راحتی گذشت؟‌ گرچه رحمتی در روزهای ابتدایی حضور منصوریان در استقلال، کاپیتان و مهره همیشه ثابت تیمش بود و پا را فراتر از این برد و کار به روابط صمیمانه خانوادگی کشیده شد؛ اما با گذشت زمان، همه رفاقت‌ها رنگ باخت و دشمنی عمیق، جای دوستی شدید این دو نفر را گرفت. نتیجه این وضعیت جدید، زنجیر شدن رحمتی به نیمکت استقلال و حتی پیش رفتن او تا یک میلی‌متری درهای خروج از باشگاه بود. این حالت تا آخرین روز حضور منصوریان در استقلال هم ادامه پیدا کرد و حتی به روزهای اول حضور شفر در استقلال هم سرایت کرد. زمان زیادی برد تا رحمتی دوباره پیراهن شماره یک استقلال را بر تن کند و همه این سختی‌ها به دلیل منصوریان بر رحمتی تحمیل شد. رحمتی هیچ یک از روزهای تلخ گوشه‌نشینی و تنهایی در استقلال را فراموش نمی‌کند و البته می‌داند که همه اینها به‌دلیل منصوریان رخ داد. او شاید امروز گل برای منصوریان ببرد؛ اما گوشه دل او شاید زخمی باشد که هنوز ترمیم نشده. زخمی که گذر زمان هم نتوانسته مرهمی برای آن باشد و دیدار منصوریان آن را تازه می‌کند.
رحمتی امروز با این هدف در چارچوب دروازه می‌ایستد که 3 امتیاز بازی را از تیم متحول شده ذوب‌آهن و سرمربی‌اش بگیرد. البته ذوب‌آهن در شرایط فعلی حریف خطرناکی است. سبزهای اصفهانی با سرمربی جدید در لیگ برتر ایران کارنامه خوبی ندارند، ولی با دو برد در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی مقابل الکویت و الغرافه، روحیه و انگیزه فراوانی گرفته‌اند. با این حال استقلال امیدوار است مانند بازی با پارس جنوبی نتیجه قابل قبول بگیرد و در این میان باز هم به درخشش پاتوسی امید فراوانی بسته است.
جدا از دوئل رحمتی و منصوریان در بازی امروز، باید به 3 امتیاز اشاره کرد که می‌تواند شفر را به‌طور جدی به حضور در جمع مدعیان جدی جام امیدوارکند. 3 امتیاز که استقلال را آماده رقابت با سپاهان، پدیده، پرسپولیس و تراکتورسازی می‌کند. 4 تیمی که رده‌های اول تا چهارم جدول را گرفته‌اند و رقابتی داغ برای قهرمانی این فصل آغاز کرده‌اند.

ســـایپا؛ بدون پول بدون تمرین، بدون مدیر
سایپا بعد از حذف در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل الریان قطر، اوضاع بسیار نامطلوبی پیدا کرده است. این تیم در سه روز اخیر تمرین نداشته و بازیکنان به دلیل بدقولی باشگاه در پرداخت مطالبات، با وجود حضور در زمین باشگاه، حاضر به تمرین نشده‌اند.
این اوضاع وقتی بدتر شد که درویش مدیرعامل باشگاه سایپا هم دیروز استعفا کرد تا کار برای باشگاه سخت‌تر هم بشود. علی دایی با این اوضاع و احوال باید در برابر یکی از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های لیگ قرار بگیرد. تراکتورسازی که برای حضور در بالای جدول خیز برداشته و این روزها در رده چهارم است، برای رده‌های بهتر برنامه‌ریزی کرده و 3 امتیاز بازی امروز می‌تواند به این تیم کمک فراوانی کند.

برنامه بازی‌های امروز
هفته 18 ساعت 16
سایپا - تراکتورسازی (ورزشگاه شهدای شهر قدس )
هفته 17 ساعت 18:30
استقلال - ذوب‌آهن (ورزشگاه آزادی تهران )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها