حق با شماست

کد خبر: ۱۱۹۲۹۲۱

# ترافیک- سنگین
جمعی از شهروندان:
مسدود کردن خروجی کندرو به خط تندرو در محدوده متروی میرداماد و ازدحام تاکسی‌ها در این منطقه باعث به وجود آمدن ترافیک سنگین در خط کندرو شده است که دقایق زیادی از وقت شهروندان را هدر می‌دهد. اخیرا یک ورودی نیز در خط کندرو قبل از مترو ساخته شده که هیچ کاربردی ندارد و خودروها برای دور زدن ترافیک، خلاف جهت به این خروجی وارد می‌شوند.

# کمک - اجباری
زهدی از تهران:
درخواست کمک‌های دائمی مدیران مدارس از اولیا و فشار و اجبار دبیران برای تهیه کتب کمک‌آموزشی باعث افزایش هزینه‌های تحصیلی شده است و متاسفانه هیچ کمک و اقدامی از سوی دولت صورت نمی‌گیرد.

# علیه - مصرف‌کننده
خادم از تهران:
تا چه زمانی دولت می‌خواهد از خودروسازان حمایت کند؟ افزایش قیمت دوبرابری خودروها با چراغ سبز دولت نشان‌دهنده نادیده گرفتن حق مصرف‌کنندگان است.

# سرویس - بهداشتی
تاج‌الدینی از گرگان:
بیشتر سرویس‌های بهداشتی در اماکن عمومی و جایگاه‌های سوخت در استان گلستان بهداشتی نیست. این درحالی است که این استان یکی از استان‌های گردشگرپذیر است.

# خطر-پل
خانی از تهران:
با توجه به این‌که در سال‌های گذشته سقف بیشتر پل‌های عابر پیاده برداشته شد، با بارش باران آب در این پل‌ها جمع شده و با سرد شدن هوا یخ می‌زند که بسیار خطرآفرین است.

# مترو‌-تابلو
بابایی از تهران:
تابلوهای راهنمای نصب شده در سکوهای ایستگاه متروی دروازه‌دولت کمرنگ یا از بین رفته است. لطفا رسیدگی شود.

# آسفالت-چاله
علوی از تهران:
آسفالت خیابان رحیمی شمالی با توجه به عریض کردن این خیابان توسط شهرداری بسیار نامناسب و پر از چاله است و نیاز به رسیدگی دارد.

# داروخانه -درمانگاه
قلندری از خمین:
نبــــــود داروخانـــــــــــــه و درمانگاه شبانه‌روزی در بخش شهابیه شهر خمین باعث مشکلاتی برای اهالی این بخش شده است.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها